آقاي سرمربي! از شما مي‌پرسيم

b_150_100_16777215_00_images_stories_khoramzi.jpgروزي كه الوند در بازي با گل گهرسيرجان بازي برده را باخت، شاهد تغييرات پراشتباه در تيمي بوديم كه مي توانست با برتري در اين بازي خانگي به ماندن در ليگ يك با اميدواري بسيار بالايي نگاه كند.


 

به گزارش "همدان فوتبال"، اما تیم الوند شكست خورد تا از سرمربي اين تيم بپرسيم:

 

1 - آقاي خرمزي! به چه دليل در اين بازي تنها ايده شما نفوذ در عمق خط دفاعي و ارسال توپ هاي مستقيم به روي دروازه حريف بود. آيا از نظر نوع ساختارتيمي تفاوتي در ضعف نتيجه گيري تيم در گذشته ديده نمي شد كه همان روال را ادامه داديد!

 

2- آقاي خرمزي! به چه دليل همان بازيكنان موفق نيم فصل اول اينگونه دير و يا بد به بازي مي‌روند؟ پوريا آريايي كيا بازيكني است كه همگان مي‌دانيم در جناح كناري بسيار خوب مي‌كند و سعيد لطفي هم براي اين بازي بسيار كارآمدتر از حضور محسن خدابنده لو بود. پس به چه دليل اصرار به حضور با تاخير آريايي كيا داشتيد و محسن خدابنده لو كه هفته ها از فضاي بازي فاصله گرفته است را به زمين آورديد. خدابنده لو به واقع در اين بازي محو شده بود.

 

3- آقاي خرمزي! فاصله بين خط دو (دو هافبك تدافعي) و خط سوم (سه بازيكن پشت تك مهاجم) چرا ناهماهنگي دارد؟ بسيار ديده شده كه اين دو خط گاه آنچنان به هم نزديك مي‌شوند كه تيم مقابل را در موقعيت ضد حمله قرار داده و با اينكه آنقدر فاصله دارند كه توپ‌رساني خوب به فاز هجومي وجود ندارد.

 

4 - آقاي خرمزي! چرا تيم الوند از حركات تركيبي روي زمين گريزان است چه اصراري داريد كه از حركات سرعتي و تكنيكي كمتر استفاده و رو به بازي مستقيم آوريد؟ توپ هاي ارسال كه تماما از سوي دروازه بان و مدافعان الوند برگشت داده شد.

 

5 - آقاي خرمزي! شهرام كوثري داراي كارايي مفيدي نيست آيا باز هم به دنبال واژه تهاجمي كردن تيم خود مي‌رويد؟ چرا اينگونه به نيروهاي مستعد ديگر كم لطفي داريد؟ كوثري نشان داده كه همواره بازيكن تمريني است و در مسابقات نتوانسته موفق باشد.

 

6- آقاي خرمزي! چطور آنقدر راحت ضربات ايستگاهي به سود الوند از دست داده شد. تمام ضربات ايستگاهي يا در دست دروازه بان حريف افتاد و يا با فاصله به بيرون رفت. چه اصراري بود كه مرتضي عزيزمحمدي كه به دفعات ضربات ايستگاهي را از دست داد بازهم پشت توپ بايستد. عزيزمحمدي كه در اين بازي گيج و گنگ بازي كرد و انگار نه انگار سال ها تجربه حضور در تيم هاي ليگ برتري را داشته است!

 

7- و آقاي خرمزي! به راستي تيم تحت هدايت شما چقدر راحت گل مي خورد. آيا نبايد در تمرينات ساختار دفاعي تيم را نظم بخشيده و هماهنگ تر مي كرديد كه حالا علاوه بر سه امتياز بازي ها باقي مانده، محتاج معجزه در اين سه بازي نبوديم؟

 

نظرات   

 
-2 #2 رضا 1392-12-17 16:18
باباًاين يارو خرمزى اصلاً مربى نيست خودتونو خسته نكنيد
فقط اميدخان طيرى
 
 
+5 #1 hg,kn 1392-12-17 14:53
غالبا مربيان در ايران در اين مواقع ميگويند تيم بد بسته شده ولي اين فقط توجيه است چون با علم به توان بازيكنان حاضر قبول مسئوليت كردند ولي اينجانب عرض ميكنم جناب خرمزي توانايي اعمال تغييرات مثبت را در تيم نداشت وتحليل نقطه به نقطه همدان فوتبال در زمينه بازي را تاييد ميكنم وعلاوه ميسازم جناب خرمزي به باور اينجانب از نفوذ رواني در مديريت هيجان در بازيكنان(تهييج-ترغيب وديگر نكات تاثيرگذار رواني) حين بازي برخوردارنبود مخصوصا وقتي الوند جلو بود چرا كه در علم مربيگري ميگويند با ارتقاء يكي از عوامل چهارگانه تحليل(تكنيك-تاكتيك-آمادگي جسماني-آمادگي رواني)كه قابل دسترس است ميتوان ضعف در عوامل ديگر را تا حدودي پوشش داد خصوصا حين مسابقه-نمونه عيني اكبرميثاقيان
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن