ليگ برتر فوتسال استان آغاز شد

b_150_100_16777215_00_images_stories_footsal-mesdaghi.jpgمسابقات فوتسال ليگ برتر باشگاه‌هاي استان با شرکت 9 تيم آغاز شد.

به گزارش "همدان فوتبال"، رئيس كميته فوتسال در استان با اعلام اين خبر گفت: رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال استان با شركت 9 تيم از هفته گذشته آغاز شد و امروز هفته دوم اين رقابت‌ها دنبال مي‌شود.

ابراهیم فرزاني افزود: در اين رقابت‌ها تيم‌هاي شهيدان حاجی‌بابايي و سرخپوشان از همدان، دهياري دستجرد از بهار، ملت از فامنين، سروش، وحدت و مهراز ملاير، انصار از اسدآباد و شهرداري از مريانج شركت دارند كه رقابت‌هاي خود را در يك گروه و به طور رفت و برگشت و دوره‌اي دنبال مي‌كنند.

در هفته نخست اين رقابت‌ها تيم شهيدان حاجی‌بابايي در همدان مقابل ملت فامنين 3 بر3 متوقف شد. تيم سرخپوشان مدعي شماره يك قهرماني با 6 گل شهرداري مريانج را گلباران كرد. تيم سروش ملاير نيز در يك بازي برتر 4 بر یک مقابل دهياري دستجرد بهار به پيروزي رسيد و سرانجام تيم مهر ملاير 4 بر 2 انصار اسدآباد را از پيش ‌رو برداشت. در ادامه اين رقابت‌ها امروز 4 بازي انجام مي‌شود كه در ملاير سروش اين شهر در ورزشگاه الغدير ميزبان شهيدان حاجی‌بابايي است. ملت فامنين در سالن امام علي از تيم شهرداري مريانج پذيرايي مي‌كند. وحدت ملاير راهي بهار مي‌شود تا با دهياري دستجرد ديدار كند و تيم انصار اسدآباد در سالن شهداي آموزشگاه‌ها ميزبان سرخپوشان همدان است. در اين هفته مهر ملاير با قرعه استراحت روبه‌رو است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن