در هفته سوم لیگ دسته یک فوتسال صورت گرفت؛

باخت نزدیک علیصدر در همدان برابر کاشی‌نیلو اصفهان

b_150_100_16777215_00_images_stories_alisadr-footsal_2.jpgدر چارچوب مسابقات فوتسال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال علیصدر همدان برابر کاشی‌نیلو اصفهان تن به شکست داد.

 

به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از فارس همدان، از هفته سوم مسابقات فوتسال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور عصر امروز پنج‌شنبه یک مسابقه در همدان و به میزبانی تیم علیصدر برگزار شد که در پایان تیم میهمان کاشی‌نیلو اصفهان با حساب دو بر یک برنده این مسابقه شد.

 

این مسابقه که به قضاوت حمید کاشانی (سرداور)، میرهادی اسماعیلی (کمک داور)، هادی ترابی (داور سوم) و حمید دهقانپور (وقت‌نگهدار) و همچنین حمیدرضا رستمی به عنوان ناظر داوری و کاظم سلیمانی به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال در سالن 6 هزار نفری انقلاب و در حضور 300 تماشاگر برگزار شد.


در این مسابقه هر دو تیم در نیمه اول حملات زیادی را روی دروازه حریف انجام دادند که در سهم تیم میهمان بیشتر بود و موفق شدند دو بار توپ را به دیرک دروازه علیصدر زدند.


در نیمه دوم، بازی هجومی شروع شد تا در دقیقه 26 حمید نجاتی موفق شد قفل دروازه حریف را باز کرده و با شوت زیبایی تک‌گل تیمش را به ثمر رساند.


در ادامه بازیکنان تیم کاشی‌نیلو اصفهان دست به بازی انتحاری زدند و در نهایت و در دقیقه 31 مجتبی توسلی گل تساوی تیمش را زد تا هر دو تیم به گل‌های مساوی رسیدند.


بازی با حملات بیشتر تیم اصفهانی ادامه پیدا کرد تا در نهایت 36 حمزه پاپی موفق شد گل برتری را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه دو بر یک به سود تیم کاشی‌نیلو به پایان رسید.


در این بازی داور 6 بار از کارت زرد استفاده کرد که سهم تیم میزبان چهار و تیم میهمان دو کارت بود.


همچنین در دقیقه 33 داور مسابقه به دلیل اعتراض علیرضا خسروی سرمربی تیم علیصدر، وی را از زمین مسابقه اخراج کرد.


تیم علیصدر با این شکست همچنان در انتهای جدول رده‌بندی گروه یک قرار دارد و کاشی‌نیلو اصفهان با این برد هفت امتیازی شد و وضعیت بهتری نسبت به قبل پیدا کرد.

 

در هفته چهارم تیم فوتسال علیصدر باید در تهران به مصاف تیم فوتسال بهزیستی پرسپولیس برود.

 


نظرات   

 
+4 #1 hg,kn 1392-08-09 23:56
حتما ميبايست عليصدر ميباخت تا مجموعه بومي عليصدر بازهم از توانايي ودانش آحسيني يادكنند؟؟؟؟؟ مگر مربي ليگ برتري قريب 50 روز اين تيم را در اختيار نداشت؟گرچه با مجموعه بومي عليصدر ازفصل پيش بعدازكناره گيري آحسيني آشنا بود.برنا ده روز بعدازعليصدر;پرسپوليس بهزيستي بعداز انحلال كامل در مرداد30روز مانده به شروع وارد ليگ شدند وبقيه تيمها از برق مكافات زده تا كرمان پرازحاشيه دچار مشكلات بودند.حيف از بودجه 250ميليوني وامكانات عليصدر.
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن