در هفته چهارم لیگ دسته یک فوتسال:

علیصدر برابر پرسپولیس بهزیستی به برتری رسید

b_150_100_16777215_00_images_stories_alisadr-footsal_2.jpgمدیر رسانه‌ای تیم فوتسال علیصدر همدان از برد پرگل این تیم در هفته چهارم برابر تیم پرسپولیس بهزیستی و در خانه حریف خبر داد.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، فرشید گل‌محمدی اظهار داشت: از هفته چهارم مسابقات فوتسال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور تیم علیصدر همدان عصر جمعه 17 آبان در سالن فدراسیون هندبال تهران بعد از دو هفته ناکامی در تهران و برابر قرمزپوشان پایتخت با پیروزی ارزشمندی دست یافت.


وی افزود: در این بازی فشار‌های ابتدایی تیم میزبان باعث شد تا در دقیقه چهار بهزاد عباسی نخستین گل تیم‌اش را به ثمر برساند.


مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال علیصدر همدان اضافه کرد: بعد از این گل تیم علیصدر به هماهنگی لازم رسید و در دقایق هشت و 13 توسط امید بهرامی و علی مهربانیان باعث شد تا نماینده فوتسال همدان برنده به رختکن برود.


وی ادامه داد: نیمه دوم با حملات تیم علیصدر آغاز شد و منجر شد تا مزد زحمات خود را بگیرند و 27 و 30 توسط محمد اصلانی و همچنین در دقیقه 36 در حالی که تیم حریف از تاکتیک پنج نفره استفاده کرده بود کاپیتان وحید شانه‌ای گل پنجم علیصدر را به ثمر رساند.


گل‌محمدی گفت: در 9 دقیقه پایانی بازی تیم پرسپولیس فشارهای زیادی را به تیم علیصدر تحمیل کرد که با درخشش وحید سیفان دروازه‌بان علیصدر راهی به جای نبردند تا در دقیقه 40 بازی گل دوم قرمزپوشان به ثمر رسید.

 

تیم علیصدر همدان با برد پنج بر دو برابر تیم پرسپولیس بهزیستی تهران صعود خوبی در جدول رده‌بندی بازی‌ها داشت.


اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن