تیر دروازه 3 بار ایساتیس را نجات داد؛

تساوی علیصدر با تمام شایستگی‌هایش!

b_150_100_16777215_00_images_stories_alisadr-footsal_2.jpgتیم فوتسال علیصدر از ساعت 16 امروز در سالن انقلاب همدان و در مقابل دیدگان تماشاگران همدانی به مصاف پکیچ ایساتیس رفت و در نهایت توانست 1 امتیاز را از این دیدار خانگی دشت کند.

 

به گزارش خبرنگار "همدان فوتبال"، علیصدر امروز در حالی به مصاف ایساتیس یزد رفت که وحید شانه‌ای (کاپیتان علیصدر) با مصدومیت از ناحیه پا مواجه بود اما در این دیدار به میدان رفت و توانست پاس تک گل تیمش را بدهد.

 

پکیج ایساتیس رده دومی در این دیدار چشم به ضد حملات دوخته بود و در مقابل علیصدر با تمام توان حمله می‌کرد اما بارها با بدشانسی مواجه شد و 3 بار توپ را به دیرک دروازه ایساتیس برخورد کرد.

 

رحیم سعیدی‌نیا در دقیقه 13 توانست تک گل تیمش در این دیدار را بر خلاف جریان بازی به ثمر برساند و در مقابل علی مهربانیان در دقیقه 38 توانست روی پاس زیبای وحید شانه‌ای گل تساوی علیصدر را به ثمر برساند.

 

داور مسابقه در این دیدار 6 بار از کارت زرد خود استفاده کرد که سهم هر تیم سه گل بود. کارت زردهای نماینده یزد در این دیدار را حمید چرخچیان، مسعود فلاحی و حمیدرضا بخشی‌فر دریافت کردند.

 

در مقابل امید بهرامی، فرشاد دیزچی و وحید شانه‌ای از علیصدر همدان کارت زرد در یافت کردند که شانه‌ای با دریافت کارت زرد دیدار بعد علیصدر را از دست داد.

 

داور در این دیدار در چند صحنه مشکوک در سوت خود دمید که اعتراض تماشاچیان و مشتاقان همدانی را به همراه داشت.

 

بحث برانگیزترین صحنه این دیدار زمانی رقم خورد که در یک صحنه که در محوطه جریمه روی داد، داور دوم پنالتی را به سود علیصدر اعلام کرد و داور تصمیم وی را رد کرد و دستور به ادامه بازی داد.

 

علی خسروی در این صحنه به شدت به داور اعتراض کرد زیرا عقیده داشت که این مسئله در فوتسال بی نظیر بوده است.

 

علیصدر همدان در این بازی متوقف شد اما کیفیت بالایی از خود نشان داد و اگر کمی بخت یار علیصدر همدان بود، قطعا با پیروزی از این میدان خارج می‌شد.

 

 

نظرات   

 
-3 #7 hg,kn 1392-09-02 19:03
پيرو 2نظر قبل:اينجانب وديگر آشنايان به جو عليصدر ميدانيم چرا آحسيني-عظيمي فراري داده شدند-الان اگر از بازيكنان بومي بصورت خصوصي بپرسيد شك نكنيد همه خواهند گفت كلاس آحسيني چيز ديگه است هرچند آحسيني ميگفت :من از 100 فوتسال تا 10 بلدم وبه شما تا 2 انتقال دادم گرچه به اخلاق تندايشان انتقادات بسيار وارد است.خواهشمندست در صورت تحقيق وداشتن صحت عرايض اينجانب نسبت به هدايت عليصدر به راه درست از طريق مقتضي اقدام نماييد كه در صورت سقوط هيچ چاره اي درمان نيست
 
 
-4 #6 hg,kn 1392-09-02 18:56
پيرو نظر قبل- خواهشمندست واقع گرايانه دنبال منافع فوتسال استان باشيد-پرسپوليس به عليصدرفقط باخت چون برابر بازي احساسي نتونست بازي رو مديريت كنه-نتايج اين هفته برنا وپرسپوليس ومقاومت كرمان وايساتيس كه هر4 بعد از عليصدر براي ليگ 1 شروع كردند همگي بالاي سر عليصدر هستند.جهت آگاهي از صحت عرايض بنده شما با واقعيت فقط به اندازه يك كليك(اينترنت)فاصله داريد.همانطور كه جلوي سم پاشي واطلاعات غلط پاس و اعوان ايستاديدوجاي تحسين دارد-شما هم مثل من و بازيكنان و همه زحت كشان فوتسال غم موفقيت داريد
 
 
-2 #5 hg,kn 1392-08-27 23:57
جناب همدان فوتبال خواهشا سانسورنكنيد-هرچند نظرات ارائه شده مخالف ايده شما باشد.نگارنده از اول حضور عليصدر در اين تيم حضور داشته ودر سايه حضور آحسيني با فوتسال آشنايي فني دارم مثل بقيه بازيكنان بومي ودر ثاني با مسائل دروني نيزهمراهم.ارائه نظرات در همدان فوتبال به منزله حضور همدان فوتبال در راستاي وجود روشنگرانه است
.
.
همدان فوتبال: با تشکر از شما همراه همیشگی-هرچند شایسته و زیبنده آن است که همه نظرات با اسم و فامیلی واقعی که نشان دهنده هویت اصلی فرد باشد منتشر شود و شما هویتی نامشخص دارید، اما در مورد شما دوست عزیز حداقل باید این را بگوییم که تا کنون کلیه نظرات شما به جز معدودی که ممکن است به دلیل مصادیق توهین آمیز در خروجی سایت به نمایش در نیامده باشد، که آن هم در مورد شما مخاطب گرامی به ندرت پیش آمده است، در خروجی سایت بدون هیچ سانسوری ظاهر گردیده و ما از همراهی مستمر شما و سایر عزیزانی که به طور مرتبط با این رسانه ارتباط دارند، همواره سپاسگزاریم.
 
 
-5 #4 hg,kn 1392-08-27 21:16
در ضمن نگارنده(اينجانب)موفقيت فوتسال همدان را ارزو دارم-از شاگردان آحسيني
 
 
+4 #3 hg,kn 1392-08-27 21:14
فني تر اينكه وقتي تيمي دفاعي بازي ميكند تيم حمله كننده بايد با راس بازي كند تا ساختار بشكند يا باسيستم رآسي يا بازي با راس-.كه اين ساده ترين راه است.كه عليصدر با بازي احساسي از تحليل فني غافل بود.بازي ايران استراليا يادتان است؟ استراليا حريف بازي احساسي ايران نشد ولي فوتبال استراليا كجا وايران كجا.لذا مقتضيست با تحليل احساسي سبب غفلت نشويد
 
 
+3 #2 hg,kn 1392-08-27 21:08
جناب همدان فوتبال پيرو نظر قبل پيگيري نماييد چرا مرتضي عظيمي غايب بود؟ نكند عظيمي هم مثل آقاي حسيني پارسال وسط مسابقات مشكل شخصي پيدا كرده؟؟؟؟؟؟؟
 
 
+1 #1 hg,kn 1392-08-27 21:06
ضمن احترام به نظر همدان فوتبال- با اجازه بنده موافق نظر همدان فوتبال نيستم-بله بازي پرهيجاني بود ولي فني نبود-.ايساتيس كاملا هدفدار بازي ميكرد وعليصدر كاملا احساسي-بازي با پرسپوليس را اگر همدان فوتبال ميديد كاملا به بازي فني پرسپوليس اذعان ميكرد ولي پرسپوليس حريف بازي احساسي عليصدر نشد.عليصدر با اين نوع بازي احساسي ممكن است برزيل را ببرد ولي به ليگ 2هم سقوط كند
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن