رسانه ورزش همدان در یک قدمی صعود به نیمه نهایی فوتسال جام شهرداری

b_150_100_16777215_00_images_stories_fotsalkhabarnegaran_fotsalresane_1.jpgرقابت های مرحله مقدماتی فوتسال جام فجر شهرداری همدان فردا شب با انجام چهار دیدار از گروه های الف و ب مسابقات به پایان می رسد و چهره تیم های صعود کننده به دور نیمه نهایی این رقابت ها به طور کامل مشخص می شود.

 

به گزارش" همدان فوتبال"، از گروه الف این مسابقات تیم پایانه ها توانست با کسب 12 امتیاز به عنوان تیم نخست صعود کند و شهرداری ستاد نیز با 9 امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کرده است.


در گروه ب این رقابت ها نیز تیم آتشنشانی با 10 امتیاز صعود خود را مسجل کرده است و رسانه ورزش نیز در صورت برتری مقابل تیم شهرسازی از این گروه صعود می کند.


در این گروه رسانه ورزش با هفت امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و تیم شهرسازی نیز با شش امتیاز دوم است. تیم پیروز این دیدار به نیمه نهایی مسابقات صعود خواهد کرد. تساوی در این دیدار هم به نفع تیم منطقه چهار است. منطقه چهار در صورت تساوی رسانه ورزش و شهرسازی و نیز در صورت برتری خود مقابل معاونت عمرانی به دور نیمه نهایی راه می یابد.


این مسابقات با حمایت و هماهنگی پیمان صادقی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهدای شهرداری همدان برگزار شده و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.


البته شنیده ها حاکی از صعود سه تیم به مرحله دوم است که در صورت موافقت تیم ها و تصمیم گیری نهایی سازمان ورزش شهرداری نحوه صعود تیم ها تغییر خواهد کرد.


تیم رسانه ورزش برای صعود از این مرحله باید مقابل شهرسازی به برتری برسد. این تیم تحت هدایت علی ثقفی و سرپرستی فرشید گل محمدی تاکنون صاحب دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست شده است.

 

رضا خانلر و محمود کرمی از پیشکسوتان سازمان فرهنگی ورزشی شهدای شهرداری تدارک این دیدارها را داده اند.


اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن