رسانه ورزش با جشنواره گل به نیمه نهایی فوتسال جام فجر رسيد

b_150_100_16777215_00_images_stories_futsal_0.jpgهفته پایانی دور گروهی رقابت های فوتسال جام فجر که به همت باشگاه شهرداری همدان در حال برگزاری است شب گذشته با برگزاری سه دیدار به پایان رسید.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، در بازی اول که مربوط به گروه اول می شد تیم تاکسیرانی با نتیجه چهار بر دو از سد سازمان اتوبوسرانی گذشت و به عنوان تیم سوم، جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کرد.

 

از این گروه تیم های پایانه های حمل و نقل و شهرداری همدان به ترتیب به عنوان تیم های اول و دوم از گروه اول به دور بعدی صعود کردند.

 

اما در گروه دوم تیم آتش نشانی که تا پیش از این صعود خود را به دور بعدی مسجل کرده بود بدلیل عدم حضور تیم حمل و نقل 13 امتیازی شد و به عنوان تیم اول از گروه دوم راهی دور بعد شد.

 

اما سه تیم رسانه ورزش، شهرسازی و شهرداری منطقه چهار برای صعود با هم رقابت سختی را با هم داشتند که در بازی اول و در یک رقابت جذاب و تماشایی تیم رسانه ورزش با نتیجه چهار بر صفر تیم شهرسازی را از میان برداشت و با 10 امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله نیمه نهایی شد.

 

در این بازی ابتدا تیم رسانه ورزش چند حمله روی دروازه شهرسازی تدارک دید که موفق به باز کردن دروازه نشد. در اواسط نیمه اول مدافع تیم شهرسازی بر روی یکی از بازیکنان رسانه ورزش مرتکب خطا شد و علاوه بر دریافت کارت قرمز مستقیم، یک پنالتی به خبرنگاران هبه کرد!

 

حامد صیفی خبرنگار ایسنا پشت این پنالتی ایستاد و گل اول بازی را برای تیم خود به ثمر رساند و جمع گل های زده خود در این جام را به عدد پنج رساند.

 

در ادامه بازی علی ثقفی سرمربی و بازیکن تیم رسانه ورزش موفق شد دو بار دروازه حریف را باز کند تا خیال خبرنگاران از بابت صعود راحت شود. اما این پایان کار نبود و جلال محمد کریمی برای بار چهارم دروازه شهرسازی را باز کرد تا تیم پرحاشیه شهرسازی با جام وداع کند.

 

تیم شهرداری منطقه چهار هم در آخرین بازی دیشب با نتیجه پنج بر صفر تیم معاونت عمرانی را در هم کوبید و به عنوان تیم سوم به مرحله بعدی رسید.

 

در این دوره از بازی ها از هر گروه سه تیم به دور بعدی راه یافته اند. تیم های اول و سوم هر گروه به صورت ضربدری با هم مسابقه می دهند. تیم های دوم جدول هم با هم رقابت می کنند و در پایان سه تیم راه یافته به مرحله پایانی با هم دوره‌ای رقابت کرده و تیمی که بیشترین امتیاز را به جیب بزند قهرمان خواهد شد.

 

در مرحله ماقبل پایانی این بازی ها، فردا شب رسانه ورزش با شهرداری همدان، پایانه های حمل و نقل با شهرداری منطقه چهار و سازمان آتش نشانی با تاکسیرانی مسابقه می دهند.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن