دو بازیکن صبای قم به پاس همدان پیوستند

 

toop_football_thumb.jpgدو بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم در مسابقات لیگ یک فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور با عقد قراردادی رسمی به تیم پاس همدان ملحق شدند.

 

 

به گزارش "همدان فوتبال"، فصل جدید رقابت‌های لیگ یک فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور از اواخر آبان‌ماه در حالی آغاز می‌شود که پاس یکی از تیم‌های حاضر در بازی‌های این فصل به شمار می‌رود و هم اکنون در تدارک حضور پرقدرت در لیگ یک است.

 

 

تیم جوانان پاس از مهر ماه سال جاری برای تشکیل یک تیم پرقدرت به منظور حضور موفق در فصل جدید لیگ یک فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور کادر فنی خود را شناخته و اقدام به تست‌گیری از بازیکنان نخبه و مستعد بومی و غیر بومی کرده است.

 

 

این در حالی است که تعدادی از بازیکنان تیم جوانان پاس در فصل گذشته رقابت‌های لیگ یک فوتبال جوانان کشور با پایان قرارداد خود رسما از این تیم جدا شده و به دیگر تیم‌های حاضر در این بازی‌ها پیوسته‌اند و دیگر عضو نماینده همدان نیستند.

 

 

میثم شیردل و رسول طاهری دو بازیکن جوان قمی هستند که فصل گذشته عضو تیم فوتبال جوانان صبای قم در لیگ دسته اول فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور بودند اما امسال دیگر عضو این تیم نیستند و با پیراهن تیم جوانان پاس همدان به میدان خواهند رفت.

 

 

این در حالی است که میثم شیردل در پست مهاجم و رسول طاهری در پست مدافع کناری از محصولات فوتبال قم هستند که حالا برای پاس همدان توپ می‌زنند و ممکن است در فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور برابر نماینده قم نیز به میدان بروند.

 

هدایت تیم فوتبال جوانان پاس در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را سعید باقر بر عهده دارد و پاسی ها امیدوارند با این سرمربی جوان و کادر فنی خوبش بتوانند به لیگ برتر راه یابند.

 

نظرات   

 
+9 #2 رضا 1394-08-17 23:13
متاسفم.. حیف از استعدادهای بومی همدان... از زمان پاس لیگ برتری تا به حال هیچ بازیکن بومی از این تیم به فوتبال همدان و ایران معرفی نشده.. این تصیم هم در راستای همین موضوع است.
 
 
+6 #1 احمد رضا 1394-08-17 18:32
ریدین با اون بازیکن گرفاتنتان زرررررررررررررررر آبرومانه بردین کثافتا بااون تیم داری تان آخه اگه شما تیم داری بلد بودین الوند رو نگه می داشتین.پاس رو بفرستینش دسته 2 تا فردوسی پور آبروی همدان رو ببره :D
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن