پاس همدان در گروه یک لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور قرار گرفت

b_150_100_16777215_00_images_157177102179581816218762495988018710550.jpgقرعه کشی لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه های کشور روز دوشنبه برگزار شد و تیم پاس همدان در گروه یک رقابت های لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور قرار گرفت.

به گزارش "همدان فوتبال"، سرمربی تیم جوانان پاس همدان در این باره گفت: تیم پاس در گروه یک با تیم های دخانیات گیلان، شهرداری اردبیل، آب منطقه ای کرمانشاه، آذردان مغان اردبیل، ملوان بندر انزلی و علم و ادب ارسباران حضور دارد.

سعید باقر روز اظهار کرد: تیم پاس سال قبل نیز با این تیم ها همگروه بود و یکی از مشکلات ما دوری مسافت است که البته برای مابقی تیم ها نیز این مشکل وجود دارد.

وی تیم ملوان را حریف اصلی تیم پاس در این رقابت ها دانست و تصریح کرد: البته تیم ما هنوز تکمیل نشده است و انتظار داریم باشگاه هایی نظیر شهرداری نسبت به سپردن بازیکنان مستعد مدنظر همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم به عنوان تنها نماینده فوتبال همدان در لیگ دسته یک جوانان کشور حضوری موفق و قدرتمند داشته باشیم.

باقر اضافه کرد: سال گذشته نیز در یک قدمی صعود قرار داشتیم اما به دلیل برخی مشکلات موفق به راه یابی مرحله بعد نشدیم و امسال عزم خود را برای صعود بکار گرفته ایم.

وی یادآور شد: رقابت های لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور با حضور 26 تیم در قالب چهار گروه برگزار می شود و از هر گروه سه تیم به دور دوم صعود می کنند که در مرحله دوم به دو گروه شش تیمی تقسیم می شوند.

تیم پاس تنها نماینده فوتبال استان همدان در لیگ جوانان کشور است.

تیم های اول و دوم رقابت های لیگ فوتبال جوانان کشور جواز صعود به لیگ برتر را کسب می کنند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن