خط و نشان ایران برای آسیا با پیروزی پنج گله

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_5zygjcpr.jpgتیم ملی ایران در آخرین دیدار دوستانه خود پیش از حضور در جام ملت‌های آسیا برابر اندونزی با پنج گل برنده شد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ورزش سه، تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار خود پیش از آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، در دوحه به مصاف تیم ملی اندونزی رفت و موفق شد با نتیجه پنج بر صفر از سد حریف خود عبور کند تا با روحیه بالایی پای به این مسابقات بگذارد.
تیم ملی در این مسابقه با دو ترکیب متفاوت به میدان رفت. در نیمه نخست، سید حسین حسینی، سید مجید حسینی، شجاع خلیل‌زاده، آریا یوسفی، احسان حاج‌صفی، روزبه چشمی، سامان قدوس، رضا اسدی، مهدی ترابی، علی جهانبخش، شهریار مغانلو به میدان رفتند.
ملی پوشان در 45 دقیقه ابتدایی موفق شدند با نتیجه سه بر صفر برنده شوند. در این نیمه، سامان قدوس در دقیقه سه، روزبه چشمی در دقیقه ۲۲، شهریار مغانلو در دقیقه ۳۶ موفق شدند دروازه حریف را باز کنند.
بخش رسانه‌ای تیم ملی در این زمینه نوشته است: در این نیمه و پس از مصدومیت جزئی سید مجید حسینی که منجر به خروج او از زمین بازی شد، امیر قلعه‌نویی برای ایجاد فشار بیشتر روی ملی‌پوشان و آزمایش آنها با یک بازیکن کمتر، بازیکن دیگری را وارد زمین نکرد تا تیم ایران از دقیقه ۳۵ تا پایان نیمه نخست با ۱۰ نفر بازی کند.
در نیمه دوم با تصمیم سرمربی تیم ملی ترکیب تیم به طور کلی تغییر کرد و ایران با ترکیب پیام نیازمند، حسین کنعانی‌زادگان، سامان فلاح، میلاد محمدی، صادق محرمی، سعید عزت‌اللهی، امید ابراهیمی، علی قلی‌زاده، مهدی قایدی، مهدی طارمی و کریم انصاری‌فرد به میدان رفت.
در نیمه دوم نیز مهدی قایدی دو گل دیگر برای تیم ملی به ثمر رساند و در دقایق ۷۰ و ۸۷ موفق به گلزنی شد تا این بازی با نتیجه پنج بر صفر به سود ایران به پایان برسد.
تیم اندونزی که در جام ملت‌های آسیا با تیم‌های عراق، ژاپن و ویتنام هم‌گروه است در ترکیب خود از سه بازیکن روس و یک بازیکن پرتغالی استفاده می‌کرد.
با این نتیجه تیم ملی ایران از زمان حضور امیر قلعه‌نویی به یازدهمین پیروزی خود از سیزده بازی دست یافت. دو دیدار دیگر ایران با مربیگری قلعه‌نویی برابر روسیه و ازبکستان با تساوی به پایان رسیده بود.
پژمان منتظری، بازیکن سابق تیم ملی ایران که در قطر زندگی می‌کند، برای تماشای این دیدار به باشگاه الریان آمد و عملکرد هم‌تیمی‌های سابق خود را از نزدیک تماشا کرد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن