«امیر عظیمی» به عنوان مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان ابقاء شد

b_150_100_16777215_00_images_82450729-71454972.jpgمدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از ابقا امیر عظیمی به عنوان مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان خبر داد.
حمید سیفی در نشست با ورزشی نویسان استان همدان با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص تیم فوتبال پاس همدان، گفت: در بحث اسپانسر تیم پاس با توجه به مباحث حقوقی تصمیم بر آن شد که نام اسپانسر تا زمان عقد قرارداد منتشر نشود اما با توجه پتانسیل و توانمندی ایشان و همچنین اعتبار اجتماعی با پیگیری های دکتر حاجی بابایی این موضوع نهایی شده است.
وی ادامه داد: در خصوص مدیرعامل باشگاه پاس نیز، امیر عظیمی مدیریت عامل سابق با تمام توان در کنار تیم خواهند ماند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه علی‌رغم اینکه تیم به‌صورت مشهود شکل نگرفته اما مقدمات شناسایی سرمربی و همچنین بازیکنان انجام شده است، گفت: در حال حاضر دو گزینه سرمربیگری برای تیم پاس در نظر داریم که در حال بررسی ابعاد مختلف ایشان هستیم.
وی در ادامه با اشاره به اجرای ۱۲۲ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و جوانان در هفته تربیت‌بدنی، گفت: خوشبختانه امسال باتوجه‌به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته برنامه‌های خوبی در حوزه‌های مختلف تدارک دیده شد که اخبار آن در رسانه‌ها منتشر می‌شوند.
سیفی ابراز امیدواری کرد و گفت: به همت تیم مدیریتی و کارکنان بخش‌های مختلف اداره کل ورزش و جوانان استان همدان امروز پویایی در دل ورزش و جوانان استان ایجاد شده است امید داریم این مهم با اتحاد و همدلی تداوم داشته باشد.
وی از اخذ مجوز فعالیت محدود با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای استخرها خبر داد و گفت: استخرها تنها برای فعالیت‌های هیدروتراپی و همچنین توان‌بخشی اجازه فعالیت محدود دارند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، ادامه داد: خوشبختانه با همراهی مسئولین استان در ایام کرونا نگذاشتیم یک روز فعالیت ورزش حرفه‌ای قهرمانان ما تعطیل شود چراکه مدال اوران ما نیازمند تمرین مستمر هستند.
وی تصریح کرد: نگاه ما توسعه محور و کلان است و ورزشکاران ما باید هدف والای خود را بازی‌های آسیایی و المپیک قرار دهند.
سیفی با اشاره به برچیدن برخی سنت‌های اشتباه و تغییر نگاه جنسیتی به استفاده از اماکن و امکانات ورزشی استان همدان، گفت: امروز دختران ما با پسران در استفاده از زیرساخت‌ها برابر دیده می‌شوند همچنان که پیست دوومیدانی و زمین چمن مجموعه شهدای قدس به میزان مساوی در اختیار ورزشکاران دختر و پسر قرار گرفته است.
وی با اشاره به وجود ۷۲ پروژه ورزشی نیمه‌تمام در استان همدان، گفت: خوشبختانه اعتبارات بسیار خوبی با حمایت مجمع نمایندگان استان و همچنین رایزنی‌های صورت‌گرفته با وزیر محترم و معاونین ایشان در نظر گرفته شده که در تاریخ ورزش استان بی‌سابقه است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه با تعریف ساختار درست در اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در بحث استفاده از آب شرب برای آبیاری برخی از زمین چمن‌ها تجدیدنظر شد، گفت: به دنبال این هستیم همدان را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم.
وی تصریح کرد: باید بپذیریم ورزش همدان طی چند سال گذشته از ریل خود خارج شده است.
وی در پایان افزود: در حوزه جوانان آبرویی در وزارت ورزش برای ما باقی نمانده بود چراکه چندین میلیارد اعتبار این حوزه بدون ارائه مدارک و مستندات هزینه شده بود اما امروز با تلاش همه دوستان گزارش‌های لازم تهیه و وزارت ارائه شده است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن