رئیس هیئت فوتبال استان همدان خبر داد:

برگزاری کلاس مربیگری فوتبال B آسیا در همدان

b_150_100_16777215_00_images_stories_upload_MakeThumbnail.aspx.jpgرئیس هیئت فوتبال استان همدان گفت: کلاس مربیگری فوتبال B آسیا به میزبانی همدان آغاز شد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان ،عباس صوفی ظهر امروز در افتتاحیه دوره مربیگری B آسیا با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی را در دستور کار داریم، اظهار داشت: برگزاری متعدد دوره‌های آموزشی را در دستور کار داریم و خوشبختانه امروز شاهد افتتاح دوره مربیگری فوتبال B آسیا هستیم.
وی افزود: به دنبال این هستیم با موافقت فدراسیون مجوز برگزاری دوره مربیگری A آسیا در همدان را بگیریم که این موضوع اتفاق بزرگی برای استان خواهد بود.
رئیس هیئت فوتبال استان همدان با بیان اینکه دوران پساکرونا فوتبال همدان توانسته فعالیت‌های خوبی داشته باشد، گفت: جزو معدود استان‌های کشور بودیم که با فروکش کردن شیوع کرونا فعالیت‌های خود را با قدرت آغاز کردیم.
صوفی خاطرنشان کرد: برگزاری لیگ‌های پایه، لیگ برتر، دسته اول و دوم استان و دوره‌های متعدد آموزشی را در این ایام داشته‌ایم.
وی با اشاره به ظرفیت بالای فوتبال استان همدان در امر مربیگری بیان کرد: خوشبختانه هیئت فوتبال استان همدان در بحث مربیگری مشکلی نداریم و مربیان ما در کشور سرآمد هستند.
رئیس هیئت فوتبال استان همدان عنوان کرد: برگزاری متعدد دوره‌های مربیگری و دانش افزایی نیز باعث شده تا همواره مربیان ما در حال رشد و ارتقا باشند و از علم روز مربیگری بهره ببرند.
صوفی با اشاره به لزوم رشد زیرساخت‌های فوتبال استان همدان گفت: امروز ما نیاز داریم چندین زمین تمرینی در مرکز استان و شهرستان‌ها داشته باشیم.
وی افرود: دستگاه ورزش خوشبختانه به دنبال رشد زیرساخت‌های ورزشی بوده که امیدواریم با کمک مجموعه مدیریتی استان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی شاهد اتفاقات خوبی برای فوتبال استان همدان باشیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن