درخشش وحدت ملایر در هفته پنجم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال استان

b_150_100_16777215_00_images_gallery_1.jpgهفته پنجم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال استان با برتری تیم وحدت ملایر در چمن استادیوم پنج هزار نفری سردار شهید حاج مرتضی روحیان به پایان رسید.
به گزارش همدان فوتبال" و به نقل از شهرستان ملایر ، در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری چمن استادیوم پنج هزار نفری سردار شهید حاج مرتضی روحیان میزبان مسابقات لیگ دسته یک فوتبال استان در هفته پنجم این لیگ بود.
در نخستین روز از این رقابتها تیمهای اول و دوم جدول( رادمردان سامن و کولاک سرخ تویسرکان ) مقابل هم قرار گرفتند که تیم رادمردان با نتیجه ۳ بر ۲ بازی برده را واگذار کرد.
در ادامه این مسابقات تیم غدیر ملایر در نهاوند میهمان تیم پاسارگارد بود که با نتیجه یک بر صفر مغلوب میزبان خود شد .
وحدت ملایر سومین نماینده این شهرستان در دومین روز این مسابقات در استادیوم پنج هزار نفری سردار شهید حاج مرتضی روحیان میزبان تیم سرسخت شیرزاد همدان بود که توانست با حضوری قدرتمند و تلاش بازیکنان خود با نتیجه دو بر یک مهمان خود را بدرقه و پیروز میدان شود .
شایان ذکر است تیم وحدت با ده نفر بازیکن به مصاف تیم شیرزاد همدان رفت که توانست با هوش و درایت مربی و تلاش بازیکنان خود در دقایق پایانی بازی باخته را با بردی شیرین به پایان برساند و برتری این هفته از مسابقات را از آن خود کند .

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن