‍رئیس کانون هواداران باشگاه پاس:

تفکرات مدیرعامل جدید هواداران را امیدوار کرده است

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_photo_2022-02-22_12-15-17.jpgرئیس کانون هواداران باشگاه پاس گفت: تفکرات فنی و مدیریتی مهندس عابری منصور مدیرعامل باشگاه،  هواداران را به آینده پاس امیدوار کرده است و قطعا حمایت همه جانبه خواهیم داشت.
به گزارش "همدان فوتبال"، علی صمدی افزود: در جلسات مختلف مدیریت باشگاه شاهد نکات مثبت و موثر برای اعتلای پاس بوده ایم که در ۱۰ سال اخیر ابن چنین عزم راسخ برای موفقیت پاس را ندیدیم.
وی بیان کرد: ساختار پاس به گونه ای شکل گرفته که تاکنون به آن توجهی نشده بود و شرح وظایف روشن است و ارکان باشگاه هدفمند و با برنامه حرکت می کنند.
وی بیان کرد: تمام انتطارتی که هواداران در این سال ها توقع داشتند در برنامه راهبردی مدیریت باشگاه ترسیم شده و انگیزه مضاعف را ایجاد کرده است.
وی با اشاره به اینکه برنامه اصلی پاس برای سال آینده نمو پیدا می کند ، گفت: برنامه ریزی مدیرعامل باشگاه پاس در تقویم کوتاه مدت و بلند مدت هدفگذاری شده است.
وی تغییر در فضای بخش اداری باشگاه و اقامتی تیم را بی نظیر دانست و گفت: باشگاه بزودی دارای اتاق های پزشکی، امکانات رفاهی، بخش اداری و نظارتی می شود.
وی حمایت همه جانبه کانون هواداران از تیم در نیم فصل دوم را مهم دانست و گفت: باید کمک کنیم تا شرایط تیم روبه بهبودی پیش برود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن