سرمربی شهرداری همدان: نیاز مبرم به سه امتیاز بازی با ماشین‌سازی داشتیم

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_169165957.jpgسرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: نیاز مبرمی به سه امتیاز دیدار با ماشین‌سازی تبریز داشتیم که با تلاش بازیکنان موفق به شکست این تیم و کسب حداکثر امتیاز شدیم.
به گزاش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، رضا طلایی منش ضمن تمجید از بازیکنان تیم برای بازی خوب روز گذشته، اظهار داشت: پس از هفته ها که تیم ما به بردی دست نیافته بود، پیروزی مقابل ماشین‌سازی اهمیت بسیاری برای تقویت روحیه و انگیزه تیمداشت.
وی افزود: البته در مجموع از نحوه بازی رضایت ندارم اما همین که توانستیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم برایمان مهم و نتیجه خوبی است.
طلایی منش خاطرنشان کرد: تیم ما در شرایطی برابر ماشین‌سازی قرار گرفت که ازی تدارکاتی در تعطیلات نیم فصل نداشت و همین مساله بر عملکرد و کار بازیکنان نیز تاثیر گذاشت.
به گفته وی، کیفیت زمین مسابقه هم آنچنان مطلوب نبود و بر روند بازی نفرات تیم تاثیر منفی داشت به نحوی که نتوانستیم شاهد کیفیت خوب بازی باشیم.
سرمربی تیم شهرداری همدان اظهار داشت: داوری این دیدار هم با اشتباهاتی همراه بود و معتقدم داور تمرکز لازم برای قضاوت این دیدار را نداشت و داور در این دیدار سعی داشت با دادن اخطارهای پیاپی بازی را کنترل کند.
تیم شهرداری همدان عصر دیروز در هفته نخست از دور برگشت رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل ماشین‌سازی تبریز به پیروزی رسید.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن