اتفاقی غیرمعمول در فوتبال ایران/ تیم پاس برای بازی عصر در کرمانشاه، ظهر راهی می‌شود

b_150_100_16777215_00_images_157177102179581816218762495988018710550.jpgدر یکی از اتفاقات عجیب در فوتبال ایران، تیم فوتبال پاس همدان برای دیدار عصر امروز مقابل بعثت کرمانشاه، ظهر امروز همدان را به مقصد این شهر ترک می‌کند.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از فارس، هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور امروز پیگیری خواهد شد و در جریان آن تیم فوتبال پاس همدان با هدایت هادی گل‌محمدی در آخرین بازی خارج از خانه به مصاف تیم بعثت کرمانشاه خواهد رفت.
پاسی‌ها که هفته قبل استراحت داشتند، امروز در شرایطی آخرین دیدار فصل خود در خارج از خانه را برگزار می‌کنند که در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات، از شانس خوبی برای قرار گرفتن در رده سوم جدول گروه الف برخوردار هستند.
اما در یک اتفاق عجیب و در حالی که پاسی‌ها باید روز گذشته به کرمانشاه سفر می‌کردند تا اردوی قبل از بازی این تیم در یکی از هتل‌های شهر کرمانشاه برپا شود، سفید و سبزپوشان ساعت ۱۲ ظهر امروز راهی کرمانشاه می‌شوند و برای قرار گرفتن مقابل حریف، مستقیم راهی ورزشگاه آزادی این شهر خواهند شد.
این بازی قرار است از ساعت ۱۷ امروز و با قضاوت لقمان پویا برگزار شود و کاروان پاس ظهر امروز راهی کرمانشاه خواهد شد و انگار نه انگار که قرار است این بازی در استانی دیگر برگزار شود.
با توجه به وضعیت روحی بازیکنان و خستگی راه، بدون تردید در چنین شرایطی نباید توقع نتیجه‌ای ایده‌آل از پاسی‌ها را داشت. تیمی که در این سال‌ها آبستن حواشی و اتفاقات عجیب و غریب در فوتبال ایران بوده و این بار هم به‌دلیل عمل نکردن مدیران تیم به تعهدات و شرایط وخیم مالی، مجبور است همدان را مستقیم به مقصد ورزشگاه آزادی کرمانشاه برای انجام یک بازی دشوار ترک کند. بدون استراحت و بدون اردو و دیگر تشریفات معمول.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن