مدیرروستا: هرکس که می‌گوید جلالی مرد است، خودش هم باید مردانگی نشان می‌داد

b_150_100_16777215_00_images_stories_ghale_noei.jpgاصغر مدیرروستا سرمربی پاس وداع تلخی با لیگ‌برتر داشت. تیم او در یک بازی ضعیف در خانه مغلوب استقلال شد و با وجود همه امیدواری‌ها به دسته پایین‌تر سقوط کرد.  

مدیرروستا که حالا میراث‌دار این شکست است، بعد از بازی از شدت ناراحتی، در کنفرانس مطبوعاتی حاضر نشد اما نهایتا حاضر شد به سوالات ما پاسخ دهد. او با صدای ناراحت درباره باخت تیمش اینگونه گفت: اولا قبل از هرچیز باید بگویم اگر ما در بازی استقلال یک امتیاز به دست می‌آوردیم، هیچ حرف و حدیثی باقی نمانده بود و ما در لیگ برتر باقی می‌ماندیم.

مدیرروستا ادامه داد: ما بازی خوبی نکردیم اما درست در زمانی که می‌شد به مسابقه برگردیم، آقای مظفری‌زاده پنالتی مسلم ما را نگرفت. ایشان به تیم ما ظلم کرد گرچه مطمئنم اشتباهش سهوی بوده است.

مدیرروستا در پاسخ به اين سوالي در خصوص نتایج مشکوک بعضی از بازی‌ها در هفته پایانی گفت: من چیز قاطعی در این باره ندارم که بگویم، اما به هرحال بعضی از نتایج عجیب بودند. ما قبلا هم در بازی نفت تهران و نفت آبادان که با شش گل به سود تهرانی‌ها به پایان رسید، این مساله را دیده بودیم و در بازی دیروز هم اتفاق دیگری افتاد. نکته خیلی مهم این بود که بازی دو تیمی که هر دو متعلق به شرکت نفت هستند، سه دقیقه دیرتر از سایر مسابقات به پایان رسید که همین مساله جای تعجب دارد! البته همانطور که گفتم چیزی به وضوح و با مدرک وجود ندارد اما فدراسیون باید ورود کند.

اما حرف‌های پایانی مدیرروستا درباره بازی سایپا و سپاهان بود. مدیرروستا می‌گوید: کسی که بعد از قهرمانی استقلال از مجید جلالی تشکر می‌کند و می‌گوید آقای جلالی خیلی مردی، باید خودش هم این مردانگی را نشان می‌داد. درست است سپاهانی‌ها حالا می‌توانند بگویند ما به نیروهایمان در بازی با بنیادکار به نیروهایمان استراحت دادیم.

اما سوال این است که اگر آنها نیاز به پیروزی برای کسب قهرمانی در این دیدار احتیاج داشتند، با همین ترکیب به زمین می‌آمدند. به هرحال بازی سایپا – سپاهان روی بقای یا سقوط تیم‌ها تاثیر مستقیم داشت اما آنها به روش خودشان بازی کردند...

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن