بيانيه باشگاه پاس پس از سقوط به دسته اول؛ بازي کثيف سيخي چند؟ آقاي قلعه نويي! فوتبال پاك‌تان اين بود؟

b_150_100_16777215_00_images_stories_lo.jpgبه دنبال شكست تيم فوتبال پاس همدان در برابر استقلال تهران و سقوط اين تيم به دسته اول، باشگاه پاس همدان بيانيه صادر كرد.

به گزارش "پايگاه اطلاع رساني فوتبال همدان"، باشگاه پاس همدان در بيانيه شديد الحن خود، با حمله به فوتبال، به مطالبي از قبيل انتقاد از عملكرد تيم فوتبال سپاهان اصفهان به دليل قرار گرفتن در برابر تيم فوتبال سايپا با تيم دوم خود و همچنين قدرداني از علي دايي و تيم فوتبال پرسپوليس تهران، پرداخته است.

متن كامل بيانيه باشگاه پاس به اين شرح است:

بازي هاي هفته پاياني ليگ برتر دهم سرشار از اتفاقاتي بود که شايد براي برخي آقايان خوشايند باشد اما در مجموع اگر واقع بينانه نگاه کنيم، فوتبال ديروز سرشار از ناپاکي ها و ناخالصي ها بود. فوتبالي که برخي آقايان براي زنده ماندن هم نوع خود باختند تا پاس را قرباني هدف عاري از جوانمردي خود کنند!

پيروز شدن به هر قيمتي براي زنده ماندن، مصداق عمل آقاياني است که روز گذشته قداست فوتبال را خدشه دار کردند و اعتبار و هويت انساني خود را به راحتي به حراج گذاشتند.

اينجا چيزي به نام فوتبال، پاکي ها و جوانمردي ها پيدا نمي شود و شرافت و انسانيت ناديده گرفته مي شود.

رويارويي تيم هاي وزارتخانه اي که نيمي از آنها در خطر سقوط بودند، طبيعي است که جريان هاي پشت پرده نتيجه بازي را رقم مي زند.

نفت و شاهين، راه آهن و مس و سپاهان و سايپا، همه و همه از مجموعه صنعتي هستند و بسيار مشهود است که به جاي ارايه يک فوتبال پاک؛ گل به هم هديه مي دهند!

آقاي قلعه نويي، اين بود فوتبال پاکي که از آن دم مي زديد؟ تيم دوم خود را به ميدان فرستاديد که حريف را در ليگ برتر ماندگار کنيد؟ يادتان رفت دو فصل پيش از آقاي جلالي به خاطر ارايه فوتبال جوانمردانه و پاک، تشکر کرديد؟ حالا خود شما پاکي هاي فوتبال را با تصميم غير اخلاقي خود آلوده کرديد.

اين رسم، رسم جوانمردي نيست که شما مدام آن را براي خود يدک مي کشيد تا شايد محبوبيت نزد ديگر هواداران فوتبال پيدا کنيد.

هويت ها مشخص است و هدف ها روشن. زد و بندهايي که پشت پرده مي شود تا مبادا تيمي که با بودجه هاي کلان يک وزارتخانه دولتي در خطر سقوط است، اين چنين شود.

اي کاش اين دسته از کساني که باني فوتبال ناپاک هستند جرگه اي از ارزش هاي فوتبالي و جوانمردانه علي دايي سرمربي پرسپوليس در وجودشان بود. روز جمعه 15 هزار هوادار همداني حاضر در ورزشگاه شهيد مفتح يکصدا دايي را به خاطر ارايه يک فوتبال پاک تشويق کردند و در آن سو مربياني که به هم نوع در حال سقوط خود گل هديه کردند!

اگر ارزش ماندن در ليگ برتر به هر قيمتي آنقدر مهم و عرف است که فوتبال پاک ناديده گرفته شود، مي بايست فاتحه اين فوتبال را بخوانيم.

براستي آقايان بازي کثيف سيخي چند است که اين چنين به آن چسبيده ايد. ما که خريدارش نبوده و نيستيم اما گويا مزه اين فوتبال کثيف براي شما خوش طعم بوده که عادت کرده ايد اينگونه رفتار کنيد.

فوتبال ناپاک به هر حال اين بار پاس و هوادارانش را قرباني کرد اما آنچه که در اين واقعه تلخ شاهد بوديم يک روز کاملا ناجوانمردانه بود که برخي آقايان رقم زدند تا پاس سقوط کند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن