رمضانی: مسئولین حمایت کنند، پیش از خاتمه لیگ جشن صعود می‌گیریم

b_150_100_16777215_00_images_stories_ramezani-abdolhamid.jpgعبدالحمید رمضانی گفت: اگر مسئولان حمایت کنند قبل از پایان لیگ جشن صعود برپا می‌کنیم.

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان افزود: تیم پاس این توان را دارد که در صورت حمایت قبل از پایان مسابقات به لیگ برتر صعود کند.

وی افزود: در اردوی 16 روزه ترکیه ابتدا در منطقه ای به نام پانتالیا که ارتفاع زیادی با سطح دریا دارد اردو زدیم و سپس راهی آنکارا شده و در منطقه گل باشی در 20 کیلومتری آنکارا اردو را دنبال کردیم که شما ناظر امکانات این هتل هستید و در آخر نیز راهی استانبول شدیم که آب و هوایی شبیه اهواز دارد اردو را دنبال کردیم با توجه به بازی اول ما در اهواز حضور در استانبول مفید بود.وی افزود: در اردوی 16 روزه ترکیه ابتدا در منطقه ای به نام پانتالیا که ارتفاع زیادی با سطح دریا دارد اردو زدیم و سپس راهی آنکارا شده و در منطقه گل باشی در 20 کیلومتری آنکارا اردو را دنبال کردیم که شما ناظر امکانات این هتل هستید و در آخر نیز راهی استانبول شدیم که آب و هوایی شبیه اهواز دارد اردو را دنبال کردیم با توجه به بازی اول ما در اهواز حضور در استانبول مفید بود.

عبدالحمید رمضانی، سرپرست باشگاه پاس همدان در اردوی ترکیه اعلام کرد اردوی ما بسیار خوبی در ترکیه داشتیم و در یک فضای مناسب و خوش آب و هوا تمرینات آماده سازی را زیر نظر کادر فنی انجام دادیم. محل اردو از امکانات خوبی برخوردار بود و چنان شیفته این محیط و امکانات اردو شدم که در فصل بعد با هر تیمی باشم در این محل اردو میزنیم.

سرپرست پاس با توجه به مشکلات مالی تیم و استعفای صوفی ابراز داشت: این تیم برای صعود به کمک و حمایت مسئولان نیاز دارد. متاسفانه چندین ماه است رییس هیات مدیره را زیارت نکرده ایم. نیاز ما تنها پول نیست بلکه به حمایت و نوازش مسئولان رده بالای استان نیاز داریم.

وی افزود: باتوجه به جذب بازیکنان خوب مدعی هستیم که اگر شرایط مهیا شود و هیات مدیره حمایت لازم را داشته باشد با همین نفرات 5 هفته قبل از پایان لیگ جشن صعود برپاخواهیم کرد.

رمضانی حضور تماشاگران در استادیوم را نیر نیاز اساسی پاس دانست و افزود: مردم و هواداران باید مثل چند بازی را فصل تیم را حمایت و با حرارت تیم و بازیکنان را تشویق کنند زیرا فوتبال بدون تماشاگر مثل عروس بدون جهیزیه است. تیم از نظر فنی جلو است و امیدواریم که تیم مدیریتی نیز حمایت لازم را داشته باشد.

وی استعفای صوفی را جدی نگرفته و اظهار داشت: صوفی به طور قطع مدیر عامل پاس خواهد ماند و هیات مدیره وی را مجاب به ادامه کار خواهد کرد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن