معاون استاندار همدان: کسی حق ندارد اعتبار ورزش را در بخشهای دیگر هزینه کند

b_150_100_16777215_00_images_stories_famil-karimi-01.jpgدر اين مراسم كه در مهمانسراي ورزش همدان برگزار شد، معاون سياسي امنيتي استاندار همدان خطاب به سرمربي تيم پاس گفت: آقاي كمالوند فوتبال‌دوستان همدان به شما چشم دوخته اند و انتظار داريم با حمايت‌هاي ما بار ديگر جشن ليگ برتر را داشته باشيم.

به گزارش "همدان فوتبال"، علي اكبر فاميل كريمي در جمع مديران، پيشكسوتان، مربيان، داوران و بازيكنان فوتبال همدان افزود: تلاش ما بر اين است تا با حمايت‌هاي همه جانبه، ورزش استان جايگاه برتر را در سطوح ملي و بين المللي داشته باشد و برهمين اساس توجه ويژه اي به اين بخش داريم.

 

معاون سياسي امنيتي استاندار همدان گفت: با برگزاري برنامه‌هاي متنوع، نشاط اجتماعي مردم بايد فراگير شود و اجازه نمي‌دهيم آسيبي به شور و نشاط مردم وارد شود.معاون سياسي امنيتي استاندار همدان گفت: با برگزاري برنامه‌هاي متنوع، نشاط اجتماعي مردم بايد فراگير شود و اجازه نمي‌دهيم آسيبي به شور و نشاط مردم وارد شود.

وي اظهار داشت: توسعه همه جانبه استان به لحاظ نرم افزاري و تقويت زيرساخت‌ها بر اساس واقعيت‌هاي موجود همواره مورد تاكيد ما است و متوليان اجرايي بايد در راستاي اين برنامه مهم تلاش كنند.

فاميل كريمي با اشاره به اينكه مديريت ارشد استان نگاه ويژه اي به مقوله ورزش دارد، گفت: درصدهايي در بودجه دستگاه‌هاي اجرايي استان در بخش ورزش تعيين شده و كسي حق ندارد اين اعتبار را در ديگر بخش‌ها هزينه كند.

وي با ابراز رضايت از پيشرفت‌هاي صورت گرفته در ورزش بويژه در عرصه قهرماني و حرفه اي گفت: چشم انداز وسيعي از سوي خانواده ورزش در توسعه و رشد اين مسير ايجاد شده و امكان دارد بضاعت ما نتواند پاسخگوي اين پيشرفت‌ها باشد و برهمين اساس از بخش خصوصي خواسته ايم با حمايت‌هاي مديريت ارشد استان، كمك‌هاي لازم را داشته باشد.

وي گفت: توانمندي‌ها و ويژگي‌هاي جوانان استان را رصد كرده ايم و با شايستگي و داريتي كه نزد آنان در حوزه ورزش است بدون ترديد از بسياري استان‌هاي كشور جايگاه بالاتري داريم.

مديركل ورزش و جوانان استان همدان نيز در اين مراسم گفت: در چند سال اخير حمايت بي نظيري از فوتبال استان شده است.

سيد عبدي افتخاري افزود: اين حمايت‌ها به لحاظ عملكرد و برنامه ريزي مطلوبي است كه در رشته فوتبال صورت مي‌پذيرد.

وي بيان داشت: با اين برنامه‌ريزي مناسب بايد فوتبال استان را در همدان به صورت يكسان توسعه دهيم تا موفقيت‌هاي بيشتري در آينده كسب كنيم.

وي تاكيد كرد: امروزه در آغاز مسير پيشرفت و توسعه قرار داريم و بايد با اين ديدگاه كه هر سال براي سال آينده نقطه آغازين است، تلاش دوچندان داشته باشيم.

رييس هيات فوتبال همدان نيز گفت: اخذ برنامه "ويژن آسيا" كمك شاياني به فوتبال استان همدان به لحاظ زيرساخت‌ها داشته است.

عباس صوفي افزود: به دنبال افزايش كيفي و كمي فوتبال هستيم و تاكنون توانسته‌ايم در بسياري از بخش‌ها موفق عمل كنيم.

وي‌، راه اندازي مدارس دائمي فوتبال، برگزاري دوره‌هاي مربيگري آسيا، افزايش مسابقات از 300 مسابقه به 700 بازي رسمي، حضور در ليگ‌هاي برتر، دسته اول، دسته دوم، دسته سوم و رده‌هاي سني مختلف فوتبال در كشور، تشكيل آكادمي فوتبال در باشگاه‌هاي پاس، پاس نوين و شهرداري و اجراي منظم ليگ‌هاي استان را از مهمترين برنامه‌هاي انجام شده در سال گذشته عنوان كرد.

صوفي همچنين، انتخاب همدان به عنوان مركز استعداديابي فوتبال غرب كشور را افتخاري براي جامعه فوتبالدوست اين استان دانست.

وي اظهار داشت: بدون ترديد پيشرفت‌هاي صورت گرفته در عرصه فوتبال نتيجه تلاش تمامي دست اندركاران اين رشته ورزشي اعم از مديران باشگاه‌ها، پيشكسوتان، داوران، مربيان، صاحب نظران و اصحاب رسانه بوده است.

وي با قدرداني از رسانه‌ها به لحاظ پوشش گسترده خبري تمامي برنامه‌هاي اجرايي هيات فوتبال استان، گفت: خبرنگاران در رشد و پيشرفت فوتبال همدان كمك شاياني داشته و دارند.

در پايان اين مراسم از تيم‌هاي برتر در ليگ‌هاي مختلف استان، فعالان عرصه فوتبال، پيشكسوتان، داوران، مربيان و ديگر افراد برتر در رشته فوتبال مردان و زنان با اهداي جوايزي بدين شرح تقدير شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن