حیدری؛بسیار بدیمن برای پرسپولیس، کمی خوش‌یمن برای استقلال

Multithumb found errors on this page:

There was a problem loading image 'https://img9.irna.ir/d/r2/2020/06/27/4/157191489.jpg'
There was a problem loading image 'https://img9.irna.ir/d/r2/2020/06/27/4/157191489.jpg'
b_150_100_16777215_00_images_1693-stadium_azadi.jpgپرسپولیس در هیچکدام از بازی‌هایی که در لیگ برتر فصل جاری با قصاوت داور جدید شهرآورد پایتخت به میدان رفته، موفق به کسب پیروزی نشده است.
 در تصمیمی عجیب داور شهرآورد بازهم تغییر کرد و این بار بعد از اعلام غیر رسمی رضا کرمانشاهی و اعلام رسمی محمدحسین زاهدی‌فر، پیام حیدری داور شهرآورد نود و سوم شد.
داور ۳۴ ساله همدانی قرار است یازدهمین داور ایرانی بعد از منتفی شدن حضور داوران خارجی در شهرآورد باشد. جالب است که برادر بزرگتر او یعنی بیژن حیدری دو بار قاضی شهرآورد بوده که یک بار پرسپولیس یک بر صفر برد و یک بار هم در دیدار برگشت لیگ نوزدهم دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.
حالا قرار است پیام حیدری قضاوت این دیدار را عهده‌دار باشد. حیدری در این فصل دو بار برای پرسپولیس در لیگ سوت زد که دو باخت برای سرخپوشان به دست آمد. یعنی از پنج باخت سرخپوشان در این فصل دو باخت با قضاوت حیدری رقم خورده است. یک بار شهرخودرو موفق شد پرسپولیس را در هفته ششم با یک گل شکست دهد و یک بار هم در هفته نهم نفت مسجدسلیمان توانست با یک گل از سد تیم تهرانی بگذرد.
البته که استقلال هم اوضاع چندان بهتری ندارد. حیدری در هفته اول قاضی بازی استقلال بود. دیداری که آبی‌پوشان با یک گل به ماشین‌سازی باختند. در آن دیدار محمد دانشگر از زمین اخراج شد. دو تساوی یک بر یک برابر سایپا و پیکان هم با داوری پیام حیدری برای استقلال به دست آمد. البته پیش از این دو تساوی، پیروزی ۲ بر یک آبی‌پوشان مقابل ذوب‌آهن هم با قضاوت این داور همدانی به دست آمد. در آن مسابقه حیدری یک پنالتی برای استقلال گرفت که وریا غفوری آن را گل کرد. در کنار این مسابقات پیام حیدری یک بار هم در جام حذفی برای استقلال قضاوت کرد که ماحصل آن پیروزی سه بر صفر برابر فجرسپاسی بود.
حال باید دید در شهرآورد شماره ۹۳ چه نتیجه‌ای به دست خواهد آمد.
 
نکات جالب درباره داور جدید شهرآورد؛ بسیار بدیمن برای پرسپولیس، کمی خوش‌یمن برای استقلال
تهران- ایرنا- پرسپولیس در هیچکدام از بازی‌هایی که در لیگ برتر فصل جاری با قصاوت داور جدید شهرآورد پایتخت به میدان رفته، موفق به کسب پیروزی نشده است.

به گزارش ایرنا، در تصمیمی عجیب داور شهرآورد بازهم تغییر کرد و این بار بعد از اعلام غیر رسمی رضا کرمانشاهی و اعلام رسمی محمدحسین زاهدی‌فر، پیام حیدری داور شهرآورد نود و سوم شد.

داور ۳۴ ساله همدانی قرار است یازدهمین داور ایرانی بعد از منتفی شدن حضور داوران خارجی در شهرآورد باشد. جالب است که برادر بزرگتر او یعنی بیژن حیدری دو بار قاضی شهرآورد بوده که یک بار پرسپولیس یک بر صفر برد و یک بار هم در دیدار برگشت لیگ نوزدهم دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.

حالا قرار است پیام حیدری قضاوت این دیدار را عهده‌دار باشد. حیدری در این فصل دو بار برای پرسپولیس در لیگ سوت زد که دو باخت برای سرخپوشان به دست آمد. یعنی از پنج باخت سرخپوشان در این فصل دو باخت با قضاوت حیدری رقم خورده است. یک بار شهرخودرو موفق شد پرسپولیس را در هفته ششم با یک گل شکست دهد و یک بار هم در هفته نهم نفت مسجدسلیمان توانست با یک گل از سد تیم تهرانی بگذرد.

البته که استقلال هم اوضاع چندان بهتری ندارد. حیدری در هفته اول قاضی بازی استقلال بود. دیداری که آبی‌پوشان با یک گل به ماشین‌سازی باختند. در آن دیدار محمد دانشگر از زمین اخراج شد. دو تساوی یک بر یک برابر سایپا و پیکان هم با داوری پیام حیدری برای استقلال به دست آمد. البته پیش از این دو تساوی، پیروزی ۲ بر یک آبی‌پوشان مقابل ذوب‌آهن هم با قضاوت این داور همدانی به دست آمد. در آن مسابقه حیدری یک پنالتی برای استقلال گرفت که وریا غفوری آن را گل کرد. در کنار این مسابقات پیام حیدری یک بار هم در جام حذفی برای استقلال قضاوت کرد که ماحصل آن پیروزی سه بر صفر برابر فجرسپاسی بود.

حال باید دید در شهرآورد شماره ۹۳ چه نتیجه‌ای به دست خواهد آمد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن