خیز شهرداری همدان برای صدرنشینی لیگ ۲

b_150_100_16777215_00_images_photo_2017-04-25_17-39-30.jpgشهرداری همدان بی‌حاشیه‌ترین تیم حاضر در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور حالا به دنبال تصاحب صدرنشینی گروه یک در پایان هفته پنجم است.
شهرداری همدان که فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور را خوب شروع کرده است، اکنون با ۲ پیروزی و ۲ تساوی و بدون باخت در رده سوم جدول گروه یک قرار دارد.
شاگردان طلایی منش در صورت برتری در بازی امروز مقابل ایران جوان بوشهر چه بسا صدر جدول را تصاحب کنند.
تیمی که شاکله اصلی آن را بازیکنان بومی تشکیل داده‌اند و در کنار یکدیگر عزم خود را برای صعود به لیگ یک جزم کرده‌اند.
بدشانس در دقایق پایانی
مشکل اصلی تیم شهرداری همدان در دیدارهای اخیر که ۲ بازی به تساوی انجامیده است، بدشانسی در دقایق پایانی بوده به طوریکه اجازه پیروزی را از این تیم گرفته است.
تیم تحت هدایت رضا طلایی منش در دیدار مقابل مس نوین کرمان و اسپاد تهران در شرایطی که امکان پیروزی داشتند، بازی را با تساوی عوض کردند.
آنان در هر ۲ دیدار از حریفان خود پیش بودند اما در دقایق پایانی بازی به تساوی رسید و همین مساله باعث شد تا شهرداری از ۲ برد مهم محروم شود و در نهایت به ۲ تساوی دست یابد.
این بدشانسی به طور قطع ایراد از تفکر کادر فنی و عدم موفقیت تیمی در حفظ نتیجه دارد که در صورت اصلاح نشدن، مشکلاتی را در نتیجه گیری ایجاد می‌کند.
طلایی منش سرمربی تیم شهرداری نیز از این وضعیت راضی نیست و بارها ضعف فردی بازیکنان را مورد تاکید قرار داده است.
موفق در خارج از خانه
شهرداری همدان تنها تیمی است که در دیدارهای خارج از خانه برخلاف بازی‌های خانگی به پیروزی رسیده است.
این تیم در مقابل شهرداری بندرعباس و نفت وگاز گچساران به پیروزی رسید تا موفق‌ترین تیم به لحاظ کسب پیروزی در دیدارهای خارج از خانه باشد.
نکته جالب توجه اینکه آن‌ها در ۲ دیدار داخل خانه به تساوی رسیده‌اند و تا به اینجا پیروزی خانگی را به دست نیاورده‌اند.
میل حریفان به بازی هجومی در بازی‌های خانگی باعث شده تا شهرداری همدان بیرون از خانه بهتر بازی کند و هرگز مقابل تیم دفاعی قرار نگیرد.
تفکرات طلایی منش برپایه بازی هجومی است و همین مساله موجب شده تا او در دیدارهای خارج از خانه که حریفان نیز دنبال سه امتیاز هستند، بهتر تیمش را چیدمان کند.
شهرداری در بازی امروز مقابل ایران جوان بوشهر به دنبال کسب سومین پیروزی این فصل خود است تا حداقل از کورس مدعیان عقب نماند.
ایران جوان، رکوردار تساوی
تیم ایران جوان بوشهر در پایان هفته چهارم رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته دوم فوتبال کشور، با چهار تساوی رکوردار است.
این تیم در گروه یک لیگ ۲ تاکنون موفق به برد نشده و شکستی را نیز در کارنامه خود ثبت نکرده است.
نکته جالب توجه اینکه آن‌ها در این چهار هفته موفق به چهار گل زده و در مقابل چهار گل خورده شده‌اند.
این وضعیت نشان می‌دهد که نماینده بوشهر هراندازه که در گلزنی موفق عمل کرده اما خط دفاعی متزلزل نیز داشته است.
آن‌ها نیز امیدوار هستند که در بازی خانگی امروز مقابل شهرداری همدان به پیروزی دست یابند.
ایران جوان بوشهر هم اکنون با چهار امتیاز در رده هشتم قرار دارد و در صورت پیروزی در بازی امروز می‌تواند امیدوار به صعود دو پله‌ای در جدول داشته باشد.
شهرداری همدان نیز با هشت امتیاز سوم جدول است و برای تصاحب صدر جدول به پیروزی با اختلاف ۲ گل دارد تا با تفاضل گل بهتر نسبت به امید گناوه به صدر برسد.
با این حال شهرداری چی‌ها با لشکری از بازیکنان مصدوم رهسپار بوشهر شده‌اند.
آرمین طلایی منش، محمد بالاوند، حامد میرزایی به دلیل مصدومیت و میثم زمانی نیز به دلیل دریافت کارت قرمز قادر به حضور در این مسابقه نشدند.
تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته پنجم لیگ دسته دوم فوتبال کشور امروز چهارشنبه و از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به مصاف ایران جوان می‌رود.
محسن اسدی به همراه روح الله تیموری و محمد نجمی زاده قضاوت این بازی را برعهده دارند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن