بر طبل شادانه بکوب؛ شهرداری، پشت در لیگ یک

b_150_100_16777215_00_images_photo_2017-04-25_17-39-30.jpg تیم فوتبال شهرداری همدان فردا در ایستگاه بیست‌وچهارم لیگ دسته دوم کشور به میهمانی ویستاتوربین تهران خواهد رفت.
شاگردان رضا طلایی‌منش در تیم شهرداری فردا و در یکی از سه دیدار پایانی خود در رقابت‌های این فصل لیگ دسته دوم رو در روی نماینده‌ی تهران تیم دوم گروه قرار می‌گیرند. بازی‌ای که می‌تواند دو هفته زودتر از موعد حکم صعود شهرداری‌چی‌های همدان به لیگ یک فوتبال را صادر کند.
شهرداری امسال چراغ‌خاموش و دور از حاشیه کار خود را دنبال کرد و حالا دارد مزد زحماتش را می‌گیرد. برخلاف پاس، آنها امسال تیمی بودند که آدم دلش می‌خواست مدام رفتار تک‌تک اعضای تیمش را تقلید کند.
تیمی که بازیکنانش نشان دادند شاید اسمی نباشند اما هرکدام می‌توانند سرنوشت یک باشگاه را عوض کنند. آنهایی که در جایگاه خود، معمولی نبودند.
شاگردان طلایی امسال بدون اغراق اغواگرانه فوتبال بازی و هفته به هفته مردم همدان با تحسین نگاهشان کردند.
پا به توپ‌هایی که ‌در این فصل فرسایشی علیه ناامیدی بودند و علیه استیصال. و حتما کادرفنی شهرداری بهتر از همه می‌دانسته که با این مشت بازیکنان می‌توان به جنگ همه‌چیز رفت.
یک تیمِ بی سر و صدا با بازیکنانی که در بحبوحه‌ی روزهای تلخ فوتبال همدان، یادمان انداختند که می‌شود امیدوار هم ماند و لبخند زد.
تیمی که انگار بازیکنانش نمی‌توانند یا بلد نیستند مثل خیلی از فوتبالیست‌ها با مدل مو و پست‌های آنچنانی چشم‌ها را به خود خیره کنند، اما تا دلتان بخواهد با غیرت، نجابت، جنگندگی و به‌دور از ذره‌ای کم‌فروشی، حالا همه وادار به تمجید از آنها شده‌اند.
این تیم می‌رود تا ناکامی‌های فوتبال همدان را به باد فراموشی بسپارد و بعد از سال‌ها شاهد اتفاقی باشیم که شدیدا دلتنگش بودیم. یک موفقیت بدون حاشیه، بدون سروصدا و برآمده از دلِ شهر!

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن