امشب همدانی‌ها از تهران راهی لیگ یک می‌شوند؟

b_150_100_16777215_00_images_shahrdari.jpgتیم فوتبال شهرداری همدان در آستانه صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه های کشور قرار دارد.
هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور امشب با برگزاری مسابقات گروه اول رسما به پایان می رسد که با توجه به شرایط جدول گروه اول رقابت ها این احتمال وجود دارد که همین امشب تکلیف دومین تیم صعود کننده به رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور مشخص شود.
در یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته که به صورت همزمان با سایر دیدارها برگزار خواهد شد تیم صدر جدولی شهرداری همدان در تهران میهمان تیم رده دومی ویستاتوربین خواهد بود.
شهرداری‌چی‌ها در شرایطی امشب برابر حریف پایتخت نشین خود صف آرایی خواهند کرد که با اختلاف 8 امتیازی از این تیم در صدر جدول گروه اول رقابت ها قرار دارند‌ و ممکن است همین امشب و در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت ها راهی لیگ یک شوند.
البته همدانی‌ها امشب و در شرایط خاصی می توانند مجوز حضور در فصل آینده لیگ یک را کسب کنند. با توجه به هم امتیازی دو تیم ویستاتوربین و مس نوین کرمان در عدد 38 در جدول گروه اول رقابت ها شهرداری همدان در صورت برد صعودش به رقابت های لیگ یک را مسجل خواهد کرد. البته در صورت کسب تساوی در دیدار امشب ویستاتوربین و شهرداری همدان و شکست و یا توقف مس نوین کرمان باز هم حکم قطعی صعود و حضور شاگردان رضا طلایی منش به لیگ یک رسما امضاء خواهد شد و باید استان همدان را صاحب نماینده در فصل آینده رقابت های لیگ یک بدانیم.
اما در صورت تساوی در دیدار امشب و برتری مس نوین و یا شکست تیم شهرداری همدان در دیدار امشب برابر ویستاتوربین معادلات صعود برای نماینده همدان بهم خواهد خورد و صعود این تیم به رقابت های لیگ یک به تعویق خواهد افتاد.
با این وجود باید منتظر ماند و دید که در نهایت امشب استان همدان غرق در شادی خواهد شد یا باید هواداران تیم شهرداری و مردم همدان همچنان دو هفته دیگر در انتظار صعود احتمالی تیمشان باشند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن