شمارش معکوس تا آغاز لیگ آزادگان

b_150_100_16777215_00_images_stories_13891221_261942_7001.jpgرقابتهای لیگ دسته اول باشگاههای فوتبال کشور (جام آزادگان) از دو روز دیگر آغاز می‌شود.

به گزارش "همدان فوتبال"، این رقابتها از روز چهارشنبه 23شهریور آغاز می‌شود که تیم فوتبال پاس همدان روز پنج‌شنبه در اهواز به مصاف استقلال صنعتی این شهر خواهد رفت.

این دیدار از جهات مختلف برای سبزپوشان حائز اهمیت است؛ عزم پاسی‌ها برای محکم برداشتن اولین گام در فصل جدید از یک سو و ایجاد آمادگی و علاقه نزد هواداران برای حضور در ورزشگاه در دیدار هفته دوم در برابر نساجی مازندران از سویی دیگر، موجب شده که این دیدار از اهمیت بالایی نزد مسئولین پاس برخوردار باشد.

افت پاس در فصل گذشته و متعاقب آن سقوط به دسته پائین‌تر، موجب شده که هواداران این تیم از شرایط قبلی قدر دور شده و مانند هفته‌های پایانی فصل گذشته یا اولین فصل حضور پاس در همدان، شور شوق لازم برای حضور در ورزشگاه را نداشته باشند.

پیروزی در نخستین دیدار، می‌تواند کمک شایانی به بازگشت و آشتی دوستداران فوتبال در همدان با پاس داشته باشد.

از طرفی با توجه به تاخیر دو مرحله‌ای که برگزار کنندگان در آغاز رقابتها بوجود آوردند، هواداران فوتبال در همدان تشنه‌تر شده‌اند و چه بسا اگر تبلیغات مناسبی از سوی کانون هواداران در مورد زمان برگزاری دیدار روز پنج‌شنبه آینده در برابر نساجی مازندران بعمل آید، شاهد پر شدن ورزشگاه باشیم.

از سویی دیگر همزمانی آغاز مسابقات لیگ یک با دربی بزرگ پایتخت، به نوعی این مسابقات را به حاشیه خواهد برد و حواس‌ها را بیشتر به آن سمت متمرکز خواهد کرد که این نیز می‌تواند یک نکته منفی در جذب تماشاگران و مخاطبان باشد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن