اشتباه غیرقابل توجیه مسئولان پاس؛ انصراف از جام حذفی چرا و بر اساس کدام منطق؟

b_150_100_16777215_00_images_stories_nazar_sanji.jpgتیم فوتبال پاس همدان در حرکتی غیرقابل توجیه از رقابتهای جام حذفی کنار کشید.

به گزارش "همدان فوتبال"، تیم فوتبال پاس همدان در کمال تعجب و بهت دوستداران فوتبال همدان، در تصمیمی عجیب و غیرقابل پیش بینی از جام حذفی کنار کشید  .

این اتفاق در حالی افتاد که رقابتهای لیگ دسته اول این هقته برگزار نشده و تیم‌های دسته اولی درگیر مسابقات جام حذفی هستند.

با نگاهی فنی‌تر به دیدار پاس در جام حذفی که قرار بود، پنج شنبه این هفته در برابر نماینده کم نام و نشان کوهرنگ برگزار شود، می‌توان گفت که با توجه به تعطیلی این هفته رقابتهای لیگ برتر، می‌شد به چشم یک دیدار تدارکاتی خوب به این بازی نگاه کرد تا تیم از شرایط مسابقه به دور نماند.

اکنون پاس نیازمند برنامه ریزی جهت پیدا کردن حریف تدارکاتی برای جلوگیری از دور شدن بازیکنان از شرایط مسابقه در فاصله دو هفته‌ای ایجاد شده باشد، در حالیکه این دیدار به سادگی برای آنها فراهم شده بود.

از طرفی این دیدار در همدان و به میزبانی پاس برگزار می‌شد و هزینه چندانی هم برای پاسی‌ها در پی نداشت که مسئولین مسائل مالی را بهانه انصراف اعلام کنند.

از سویی دیگر اگر طبق گفته‌ها مسئولین قصد تمرکز بیشتر بر بازیهای لیگ دسته اول را داشته و قصد درگیر شدن در جام حذفی را نداشتند، می‌توانستند این دیدار ساده را که نتایج مثبت ذکر شده را بدون هیچ هزینه‌ای در پی داشت، برگزار کنند و در صورت تداخل با رقابتهای دسته اول و فشرده شدن مسابقات در مراحل بعدی از رقابتها انصراف دهند.

این مساله و تصمیم گرفته شده از مسئولان پاس بر چه مبنایی صورت گرفته، مشخص نیست و لازم است که مسئولین و تصمیم گیرندگان در این خصوص پاسخگو پاسخگو باشند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن