پاسی‌ها به دنبال صعود به دوران طلایی

b_150_100_16777215_00_images_stories_649461_orig.jpgفردا تیم پاس همدان در ورزشگاه قدس برای اوج گرفتن و صعود به قله های افتخار پا به میدان مسابقه می گذارد.

به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از روایط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان، فردا هفته دوم لیگ دسته اول باشگاههای کشور پس از وقفه ایی یک هفته ایی کلید خواهد خورد و تیم پاس پس از سقوط برای اولین بار برابر دیدگان تماشگرانش به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت.  پاس امسال با بهره گیری از یک مربی موفق به نام فراز کماوند که سابقه خوبی در صعود تیم ها به لیگ برتر دارد می خواهد هر چه سریعتر به روزهای اوجش بازگردد و راهی لیگ برتر شود و خاطرات نه چندان خوب فصل گذشته را فراموش کند.

پاسی ها در این فصل تغغیر و تحول زیادی در بین بازیکنان داشته اند و بسیاری از بازیکنان این تیم در فصل گذشته جدا شده و چند بازیکن جوان و جویای نام وهمچنین بومی وارد این تیم شده‌اند.

در بین بازیکنان پاس چند نام مطرح از جمله تیاگو برزیلی بازیکن فصل گذشته پرسپولیس، علی نظرمحمدی دروازبان با تجربه و مسعود میکاییلی دو بازیکن فصل گذشته داماش گیلان ، علیرضا میرشفیعیان از صبای قم و پویا سیف پناهی و اکمل هولماتف دو بازیکن تاثیر گذار فصل گذشته دیده می‌شود.

پاسی ها همچنین در این فصل دست به بومی گرایی زدند و بازیکنان همدانی چون صدرا بهبهانی ، مرتضی تبریزی ، مسعود رمضانی ،مصطفی سلگی ، هادی بلوری و مصطف یوسف علیزاده را در اختیار گرفته اند.پاسی ها در نوک حمله نیز دل خوش به تیزهوشی احمد پاسی و محمد جواد زارعی و روح الله بیگدلی هستند؛ دو بازیکنی که در دیدارهای تدارکاتی قبل از فصل خوب کار کرده‌اند.

پاسی ها در هفته اول مسابقات در گرمای بالای 40 درجه اهواز برابر تیم استقلال صنعتی این شهر بدون گل مساوی کردند و امیدوارند فردا با حمایت پرشور تماشگران خود بتوانند تیم نساجی مازندران را با پیروزی بدرقه کنند

در آن سوی میدان فوتبال نساجی مازندران یک تیم حرفه ایست که دراستان مازندران" شهرستان قائم شهر قرار دارد و طرفداران زیادی در این استان به این تیم دل بسته اند و بازیکنان مطرحی چون فرهاد کوچک زاده ،رحمان رضایی ،محمود فکری، شهاب گردان ،میثم بائو،ابراهیم تقی‌پور،ابراهیم اسدی ،رضا نیک‌نظر، محسن بنگر و فریدون فضلی را تحویل فوتبال کشورمان داده است.

این تیم در این فصل دچار مشکلات مدیریتی شد و پس از کش وقوس های فراوان با دو مدیر با مدیریت پرهام و رحمانی و تلفیقی از دو تیم و با مربیگری اسماعیل اسماعیلی راهی لیگ یک شده است. نساجی در هفته اول به علت بدهی تیم گهر زاگرس 3 بر صفر به پیروزی و به 3 امتیاز بی دردسر رسید.

در دیگر دیدارهای این هفته در گروه دوم در پادگان جی نیروی زمینی تهران به مصاف شهرداری یاسوج می رود کاوه تهران درورزشگاه هما میزبان استقلال صنعتی خواهد بود در سرجان گل گهر این شهر پذیرای تربیت یزد است شیرین فراز کرمانشاه در ورزشگاه انقلاب کرمانشاه به مصاف آلومینیوم هرمزگان می رود نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه اختصاص خود پذیرای ماشین سازی تبریزخواهد بود و در درود گهر زاگرس میزبان برق شیراز است.

گفتنی است دیدار پاس همدان ونساجی مازندران ساعت 16 فردا در ورزشگاه قدس همدان برگزار خواهد شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن