قضاوت داوران همدانی در لیگ‌ برتر و دسته اول

b_150_100_16777215_00_images_139411132207186267027584.jpgرئیس دپارتمان داوری فوتبال همدان گفت: داوران همدانی با ابلاغ فدراسیون فوتبال در لیگ برتر و دسته اول دو دیدار را قضاوت خواهند کرد.
مهدی الوندی با اشاره به قضاوت داوران همدانی در لیگ‌های کشوری، اظهار کرد: فدراسوین فوتبال امر قضاوت دیدار حساس پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان را به بیژن حیدری، داور بین المللی فوتبال همدان سپرده است.
وی با بیان اینکه حیدری باید روز پنجشنبه مورخ ۱۱ دی‌ماه در ورزشگاه آزادی این بازی قضاوت کند گفت: این بازی معوقه از هفته ششم لیگ برتر است که برگزار خواهد شد و حساسیت به وجود آمده این بازی سبب شده است تا فدراسیون ار داور بین‌المللی خود برای قضاوت این دیدار سود ببرد.
رئیس دپارتمان داوری فوتبال همدان از قضاوت داور و کمک داور همدانی در لیگ دسته اول خبر داد و افزود: حامد رنجبر صولتی به عنوان داور و بهروز عالمی روشن به عنوان کمک داور دوم امروز یک دیدار را قضاوت خواهند کرد.
وی تصریح کرد: دو تیم استقلال خوزستان و رایکا بابل در هفته هفتم لیگ دسته اول در شهر اهواز به مصاف هم خواهند رفت و این دو داور همدانی کار قضاوت آن را بر عهده دارند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن