همدان از پرچم داران داوری فوتسال است

b_150_100_16777215_00_images_img_5347x4423.jpgرئیس هیئت فوتبال استان همدان گفت: استان همدان پرچمدار داوری در کشور بوده و همواره در سیاست‌های خود توجه ویژه‌ای به بحث داوری در فوتبال و فوتسال داشته‌ایم.
عباس صوفی شامگاه چهارشنبه در بازدید از کلاس داوری فوتسال همدان اظهار داشت: حضور ۳ داور بین‌المللی بیژن و پیام حیدری و بهاره سیفی در همدان که در کشور بی‌نظیر بوده نشان از جایگاه برتر داوری همدان دارد.
وی افزود: استان همدان پرچمدار داوری در کشور بوده و همواره در سیاست‌های خود توجه ویژه‌ای به بحث داوری در فوتبال و فوتسال داشته‌ایم.
رئیس هیئت فوتبال استان همدان با بیان اینکه رسیدن به سقف داوری در سطح کشور و بین‌المللی دور از دسترس نیست، گفت: داوران جوانی که در این دوره داوری شرکت کرده‌اند باید بدانند با تلاش به جایگاه برتر خواهند رسید.
صوفی خاطرنشان کرد: روزگاری بنده به پیام حیدری که در رده‌های پایه فوتبال سوت می‌زد گفتم با تلاش به بالاترین سطح داوری خواهی رسید پس تمام داوران باید تلاش خود را انجام دهند.
وی با اشاره اقتصاد ضعیف استان بیان کرد: استان ما مانند استان‌های تهران، کرمان، اصفهان و خوزستان پایه اقتصادی قوی ندارد که در تیم‌داری پشتوانه خوبی داشته باشد.
رئیس هیئت فوتبال استان همدان عنوان کرد: اما در بحث پیشرفت داوری نیاز به این گونه مسائل پشتوانه مالی قدرتمند نیست و باید داوران ما تلاشش کنند.
همدان یکی از قطب‌های داوری فوتبال کشور است
معاون ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان نیز در بازدید از کلاس داوری فوتسال همدان اظهار کرد: استان همدان یکی از قطب‌های اصلی داوری فوتبال کشور است.
محرم روزبه اظهار داشت: از گذشته تاکنون همدان با داشتن داورانی توانمند در لیگ‌های مختلف فوتبال و فوتسال در کشور به عنوان یکی از قطب‌های داوری شناخته می‌شده است.
وی افزود: وجود ۳ داور بین‌المللی در همدان یک افتخار بزرگ بوده که در کشور بی‌نظیر است.
معاون ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه باید به دنبال پرورش داوران بیشتر باشیم، گفت: نباید به حضور در این مقطع قانع باشیم و برای ساختن آینده داوری استان از امروز باید به دنبال پرورش داوران توانمند باشیم.
روزبه خاطرنشان کرد: حضور ۳۰ داور جوان و آینده‌دار در دو بخش بانوان و آقایان در این دوره از کلاس باعث خرسندی بنده شد که همچنان داوری همدان در حال طی کردن مسیر پیشرفت است.
وی با اشاره به عملکرد مناسب هیئت فوتبال استان همدان بیان کرد: عملکرد ریاست هیئت فوتبال استان همدان در ۴ سال گذشته بسیار مناسب بوده است.
معاون ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان کرد: صوفی از مدیران توانمند و ورزش دوست استان بوده که در مدت حضور خود رویدادهای خوبی در فوتبال استان همدان صورت گرفته است.
گفتنی است؛ کلاس داوری ارتقا درجه ۳ به ۲ از روز چهارشنبه ۷ اسفند ماه با حضور ۳۰ شرکت کننده به مدرسی هرمز مشفق در مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج آغاز شده است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن