لیگ یک فوتبال؛ شهرداری همدان به صدرنشین شکست ناپذیر رسید

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_shahrdari1400.jpgهفته نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی عصر امروز(شنبه) با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف برگزار می‌شود که شهرداری همدان نبرد سختی در انزلی مقابل ملوان صدرنشین لیگ دارد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها تیم ملوان همچنان بدون باخت و ۴۰ امتیاز صدرنشین مسابقات است.
این تیم گذشته در دقیقه ۹۲ برد را مقابل آرمان گهر از دست داد ولی هنوز هم ۴ امتیاز با مس کرمان تیم دوم جدول فاصله دارد و حتی اگر این هفته هم برنده نشود بازهم صدرنشین جدول در پایان هفته خواهد بود.
شهرداری همدان نیز اکنون با ۲۳ امتیاز رده یازدهم جدول لیگ یک را در اختیار دارد منتهی شاگردان رضا طلایی منش در صورت شکست یا تساوی سقوط به رده‌های پایین‌تر را خواهد داشت.
جدال رفت ۲ تیم(شهرداری همدان و ملوان انزلی) که در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج برگزار شد، با تساوی بدون گل به پایان رسید.
مصاف با رکوردار بهترین‌ها
شهرداری همدان در شرایطی امروز میهمان ملوان صدرنشین است که تیم میزبان تا به اینجا رکوردهای لیگ یک را در اختیار دارد.
شاگردان مازیار زارع در ۱۸ بازی اخیر خود متحمل شکست نشده‌اند تا نشان بدهد از خط دفاعی مستحکم برخوردار است.
این تیم در مجموع ۱۸ بازی انجام شده تنها هفت گل دریافت کرده و عملکرد بسیار درخشانی را در خط دفاعی و دروازه خود داشته است.
ملوانی‌ها در خط حمله هم تیمی گلزن نشان داده‌اند و پس از خیبرخرم آباد و خوشه طلایی ساوه، بهترین خط حمله لیگ یک تا پایان هفته هجدهم را در اختیار دارند.
این تیم با یازده پیروزی، هفت تساوی و بدون باخت توانسته بالاتر از سایر حریفان به لیگ برتر نزدیک شود.
نکته جالب اینکه آن‌ها در دیدارهای خانگی خود هشت برد و تنها یک تساوی کسب کرده‌اند که نشان می‌دهد این تیم در بازی‌هایی که میزبان است، بیشترین برد را در بین ۱۸ تیم لیگ یک داشته است.
نبرد سخت شهرداری برابر قوهای سپید
شهرداری همدان نیز پس از هفته‌ها توانست در نخستین بازی دور برگشت مقابل ماشین‌سازی تبریز قعرنشین جدول به برتری برسد.
شاگردان طلایی منش هر چند با روزهای اوج اوایل فصل خود فاصله دارند اما برد هفته اخیر این امید را در آن‌ها ایجاد کرد که برای بقا در نیمه اول جدول لیگ یک در فصل جاری بیشتر تلاش کنند.
این تیم در ۱۸ بازی اخیر خود صاحب چهار پیروزی، یازده تساوی و سه شکست شده است و رکوردار تساوی در بین تیم‌های حاضر در مسابقات به شمار می‌رود.
شهرداری چی‌ها اگرچه در نیم فصل اول به لحاظ جایگاه افت داشته‌اند اما برای تیمی که نخستین سال حضورش را در این مسابقات تجربه می‌کند، حضور در رده یازدهم هم کافی است.
آن‌ها در صورت شکست یا تساوی هم تنها یک پله سقوط می‌کنند و البته این وضعیت در شرایطی است که سایپا تیم رده دوازدهمی جدول بتواند پیروز شود.
در واقع این هفته هم شهرداری همدان در صورت باخت یا تساوی در حاشیه امنیت خواهد بود و در مقابل، برتری مقابل ملوان یک شگفتی بزرگ را خلق می‌کند.
نماینده همدان اگر موفق به شکست ملوان شود، نخستین تیم فصل جاری لیگ دسته یک فوتبال کشور خواهد بود که توانسته باخت را به صدرنشین تحمیل کند.
این برد می‌تواند شهرداری همدان را حتی تا رده هفتم جدول ارتقا دهد و بهترین نتیجه ممکن برای این تیم خواهد بود.
امیدها به اسکندرزاده
شهرداری همدان در تعطیلات زمستانی نیم فصل توانست نیما اسکندرزاده مهاجم نیم فصل اول پارس جنوبی جم و آقای گل فصل گذشته رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور را جذب کند.
اسکندرزاده هفته گذشته در نخستین حضورش برای تیم شهرداری همدان توانست اولین گل خود را به ثمر برساند و نماینده همدان را به سه امتیاز مهم برساند.
حالا او امید اول گلزنی رضا طلایی منش سرمربی شهرداری همدان در بازی امروز مقابل ملوان خواهد بود.
امروز شهرداری چی‌ها آرمین طلایی منش هافبک گلزن خود را همراه با پیمان حشمتی در خط مدافع به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و میثم زمانی دیگر هافبک گلزن مشکی پوشان نیز مصدوم است.
سرمربی شهرداری همدان پیرامون این بازی می‌گوید: ملوان بندرانزلی از تیم‌های ریشه‌دار و قدیمی فوتبال کشورمان است که امسال در بهترین شرایط ممکن قرار دارد.
«رضا طلایی‌منش» افزود: برای نبرد تمام عیار در بندرانزلی آماده هستیم و با حداکثر توان ممکن به مصاف این تیم صدرنشین می‌رویم.
شهرداری همدان امروز و از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه به مصاف ملوان بندرانزلی می‌رود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن