نخستین برد پاس همدان در نیم فصل دوم لیگ ۲ فوتبال

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_pas1400.jpgتیم پاس عصر امروز(شنبه) در دیدار مقابل اسپاد تهران در هفته دوم از دور برگشت لیگ دسته دوم فوتبال کشور به برتری دست یافت.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور از گروه ب با دیدار تیم‌های پاس همدان و اسپاد تهران به پایان رسید و پاسی‌ها توانستند نخستین برد نیم فصل دوم خود را جشن بگیرند.
در این دیدار تیم پاس با گل‌های امیر علیدادی در دقیقه ۱۶ و عباس کندل در دقیقه ۸۸ مقابل اسپاد تهران به برتری دست یافتند.
مسعود رمضانی، میلاد پورقلی، فرشاد امامی، محسن یاری، عباس کندل، محمدعنایتی مصطفی فرهادی، محمد اقبالی مروان ناییج، امین کاشفی و امیر علیدادی برای تیم پاس در این دیدار به میدان رفتند.
ترکیب تیم اسپاد تهران را نیز رامین رزمی، چمران آرین پور، عرفان اکبرزاده، عرفان رواسها، محمد غلامرضا، علی اسکندریان، فرشید عظیمی، مهدی قلیچ خانی، سعید بصیری، حمید محمدی، مصطفی اولادی تشکیل دادند.
علی محمدی پور به همراه حسین رحمتی زاده و حسن مجر کاظمی قضاوت این دیدار را برعهده داشتند ضمن اینکه محمد عنایتی بازیکن پاس در نیمه دوم با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.
پاس با این پیروزی ۱۶ امتیازی شد و در همان رده سیزدهم باقی ماند اما برد این تیم باعث شد تا فاصله امتیازی خود را با تیم هشتم جدول تنها به سه امتیاز برساند.
اسپاد تهران نیز با قبول شکست در بازی امروز با همان ۲۴ امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفت.
عابری منصور مدیرعامل باشگاه پاس اعلام کرد که با توجه به برد ارزشمند امروز مقابل اسپاد تهران، به اعضای تیم پاداش تعلق خواهد گرفت.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن