عبور از آرمان‌گهر سیرجان؛ هدف شهرداری همدان در ایستگاه بیستم لیگ یک فوتبال

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_shahrdari1400.jpgهفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان در حالی امروز(شنبه) در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود که شهرداری در همدان جدال سخت و دشواری را باید مقابل تیم مدعی آرمان گهرسیرجان برگزار کند.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، شاگردان رضا طلایی منش از ۱۹ بازی انجام داده در این مسابقات چهار برد، ۱۱ تساوی و چهار شکست را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند تا در نهایت با ۲۳ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی بازی‌ها قرار بگیرند.
جایگاهی که متزلزل است و چه بسا با از دست دادن امتیازی دیگر آن‌ها را به سمت تیم‌های قعرنشین هدایت کند، بنابراین شهرداری چاره‌ای جز برتری در بازی امروز ندارد.
تیم تحت هدایت طلایی منش هفته قبل برابر تیم پرستاره ملوان خوب بازی کرد و دریافت گل این تیم نیز روی کار تاکتیکی قوهای سپید و گلزنی یکی از خریدهای مطرح ملوانی‌ها بود.
شکست هفته گذشته باعث شد تا شهرداری به جمع تیم‌های نیمه دوم جدول بپیوندد که از نظر امتیازی نزدیک به هم هستند و هر اشتباهی در بازی‌های باقی مانده، جبران آن را سخت می‌کند.
دیدار ۲ تیم در دور رفت هر چند به تساوی انجامید اما بازی برگشت بسیار متفاوت است به خصوص اینکه آرمان گهر در جمع مدعیان صعود قرار دارد و برای برد به میدان می‌رود.
برد، تنها راه فرار از سقوط
شهرداری همدان در حالی هم اکنون رتبه دوازدهم جدول را در اختیار دارد که در صورت پیروزی مقابل آرمان گهرسیرجان می‌تواند امیدوار به صعود یکی دو پله‌ای در جدول باشد.
آن‌ها با ۲۳ امتیاز پایین‌تر از سایپای ۲۶ امتیازی و قشقایی ۲۵ امتیازی قرار دارند و اگر این ۲ تیم موفق به برد برابر حریفان خود نشوند و شهرداری موفق به کسب سه امتیاز مقابل آرمان گهرسیرجان شود، ۲ پله صعود می‌کند.
اما تساوی در این دیدار جایگاه دوازدهمی شهرداری در جدول را تثبیت می‌کند هر چند شاید سایر تیم‌های پایین نشین جدول به این رتبه نزدیک شوند ضمن اینکه شکست شهرداری در برابر آرمان گهرسیرجان نیز اگرچه جایگاه دوازدهمی شهرداری را تغییر نمی‌دهد، اما به طور قطع سایر تیم‌های تعقیب کننده از این نتیجه خوشحال خواهند شد.
شهرداری از ۲ بازی در برگشت خود صاحب سه امتیاز شده و مدیران این باشگاه توقع دارند که امروز به نتیجه مطلوب خانگی دست یابد.
طلایی منش برای تقویت خط حمله خود نیز مرصاد فلاح نژاد مهاجم نیم فصل نخست تیم فوتبال قشقایی شیراز را به خدمت گرفته تا در کنار سایر بازیکنان جدید شهرداری، بتوانند در ادامه مسابقات شرایط بهتری را رقم بزنند.
آرمان، به دنبال سهمیه صعود
آرمان گهرسیرجان از تیم‌های متمول لیگ یک به شمار می‌رود که اکنون توانسته با ۳۳ امتیاز در رده چهارم جدول به دنبال رسیدن به سهمیه صعود باشد.
آرمانی‌ها پس از سه هفته تساوی پیاپی توانستند هفته قبل در بوشهر مقابل شاهین این شهر به برتری دست یابند و همین سه امتیاز ارزشمند آن‌ها را در کورس صعود نگه داشت.
شاگردان قاسم شهبا به خوبی می‌دانند جدال مقابل شهرداری همدان سخت و نفس گیر خواهد بود اما رسیدن به سه امتیاز این دیدار برای آن‌ها که در کورس مدعیات قرار دارند نیز ضروری است.
نماینده سیرجان در صورت برتری مقابل شهرداری همدان اگر چه با شکست خیبرخرم آباد می‌تواند جایگاه سومی این تیم را تصاحب کند اما همین سه امتیاز آن‌ها را در جمع مدعیان صعود نگه می‌دارد.
تساوی برابر شهرداری همدان نیز نتیجه خوشحال کننده برای سایر حریفان است به خصوص اینکه اگر به شکست هم تبدیل شود.
آرمان گهر در صورت تساوی در این بازی در همان جایگاه چهارمی و حتی سومی جدول خواهد ایستاد اما در صورت شکست هم رتبه چهارمی این تیم به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به دیگر حریفان، تغییری نمی‌کند.
آن‌ها در نیم فصل تغییراتی را در ترکیب تیم خود ایجاد کردند و با جذب چند بازیکن تاثیرگذار، به دنبال رسیدن به سهمیه صعود هستند.
نبرد ۲ تیم از ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه امروز شنبه در ورزشگاه شهید حاجی بابایی همدان آغاز می‌شود.
برنامه بازی‌های هفته بیستم، شنبه ۱۴ اسفند
رایکا بابل و شاهین شهرداری بوشهر
داوران: محدرضا مهرگان- محمد رعنایی- آرش امینی- سید ابوالفضل حسینی
ناظر: امیربهرام حسینی نقوی
شهرداری آستارا و ماشین‌سازی تبریز
داوران: ابوالفضل دوستی- حسین سلیمانی- محتبی قاسمی- مرتضی عابدی
ناظر: فرزار معبودی
شهرداری همدان و آرمان کهر سیرجان
داوران: محمدعلی صلاحی- مازیار معتمدنیا- ابوذر ممبنی- ایمان شاه‌ولی
ناظر: رضا عبدوس
مس شهر بابک و خوشه طلایی ساوه
داوران: امیر ایار- سجاد نجفی‌نژاد- علی معصومی- سجاد یاری
ناظر: مجید روغنی
قشقایی شیراز و ملوان بندر انزلی
داوران: شاهین یزدانی- رضا بابارییسی- مهدی صناعی- مجتبی افرا
ناظر: مهدی موسی‌پور
ویستا توربین تهران و شمس آذر قزوین
داوران: وحید زمانی- احمد حقانی- رشید پردل- رضا مرادی
ناظر: مختار مهدوی
مس کرمان و سایپا تهران
داوران: فرهاد امینی- هاشم خدابنده‌لو- مرتضی هوشیار- رضا کریمی
ناظر: حسین عرب براقی
استقلال خوزستان و خیبر خرم‌آباد
داوران: یعقوب آشوری- صادق رستمی- غلامرضا محمدی- علی آقاجری
ناظر: صادق نوری
پارس جنوبی بوشهر و استقلال ملاثانی
داوران: هادی علی‌نیافر- محمد نوری- فرزاد شیرمردی- احمد مرشدی
ناظر: رحیم مهرپیشه

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن