صعود جوانان شهرداری همدان به مرحله نهایی لیگ دسته یک کشور

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_javananshahrdari1400.jpgدور مقدماتی لیگ فوتبال دسته اول جوانان کشور در حالی به پایان رسید که شهرداری همدان توانست با کسب عنوان نایب قهرمانی، به مرحله نهایی صعود کند.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا در جدول گروه دوم این مسابقات استقلال کاشان با ۱۸ و شهرداری همدان با ۱۷ امتیاز به ترتیب به عنوان تیم های اول و دوم راهی مرحله نهایی مسابقات شدند، همچنین افشید قم به لیگ مناطق سقوط کرد.
تیم‌های فوتبال جوانان شهرداری همدان و استقلال سیلک کاشان نیز در آخرین هفته از این مسابقات در استادیوم شهید شمسی پور همدان به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
شهرداریچی‌ها از ابتدا برای کسب سه امتیاز وارد زمین شدند و حملات زیادی را روی دروازه کاشانی‌ها ترتیب دادند ضمن اینکه در آن سوی میدان، کاشانی‌ها سعی در بازی بسته داشته و بیشتر به دنبال ضد حملات بودند.
در نهایت نتیجه ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید تا شهرداری همدان با ۱۷ امتیاز به مقام نایب قهرمانی رسیده و به دور دوم مسابقات صعود کند و بار دیگر موجب درخشش نام جوانان فوتبالیست همدانی در سطح کشور شوند.
محمدامین نوری، ابوالفضل چهاردولی، سعید صدری، احسان نیک نام، مهدی درویشی، فرشید حمزه‌ای، علی چهاردولی، امیرمحمد عبدالملکی، جابر داوودی، علیرضا بیات، محمدرضا هاشمی، محمدمهدی یزدانفر، امیرمحمدکوثریان، امین علامه، متین پیر محمدی و امیر گمار ترکیب تیم شهرداری همدان در رقابت‌های لیگ دسته یک جوانان منطقه شمال غرب کشور را تشکیل می‌دهند.
همچنین علی احمد فرخی مهر سرمربی، رضا اردوئیان و مجید بشیری مربی، محراب فریدی مربی دروازه بان‌ها و رحمت الله سنقری سرپرست این تیم هستند ضمن اینکه نادر کرمی مدیر آکادمی تیم فوتبال جوانان شهرداری همدان است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن