نبرد دشوار صدرنشین لیگ یک در همدان

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_shahrdari1401.jpgشمس آذر قزوین صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی امروز /شنبه/ در همدان به مصاف شهرداری می‌رود که نبرد دشواری را در پیش دارد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا شاگردان سعید دقیقی در پنج بازی گذشته خود سه تساوی و ۲ برد کسب کرده‌اند و اکنون در تلاش برای سه امتیاز بازی امروز و فاصله گرفتن از سایر حریفان در صدر جدول هستند.
شمس آذر قزوین امسال مدعی اصلی صعود به لیگ برتر به شمار می‌رود و با یک بازی کمتر توانسته‌اند با ۶ امتیاز نسبت به تیم سایپا تهران، صدرجدول را همچنان در اختیار بگیرد.
تیمی که برای صعود به لیگ برتر هزینه هنگفت را برای خرید بازیکنان مطرح صرف کرده و تاکنون نیز توانسته از ۲۰ بازی صاحب ۱۲ برد، ۶ تساوی و ۲ شکست شود.
سعید دقیقی امسال تیمی قدرتمند و بدون حاشیه را شکل داده و هر هفته با کسب نتایج مطلوب یک گام به لیگ برتر نزدیک‌تر می‌شود.
آن‌ها هر چند در صدر جدول در حاشیه امن قرار دارند اما هنوز تا پایان فصل جاری لیگ یک، فرصت زیاد است و می‌کوشند با حفظ این شرایط، صعود بی‌دردسر به لیگ برتر داشته باشند.
نماینده قزوین درصدد است پس از سال‌ها، مردم قزوین را از نعمت داشتن نماینده در لیگ برتر فوتبال کشور برخوردار کند و تاریخ ساز شود.
آخرین تیمی که با نام قزوین در لیگ برتر فوتبال کشور شرکت داشت، پیکان تهران بود که پس از چند سال دوباره به پایتخت بازگردد.
به دنبال سیزدهمین بُرد
شمس آذر قزوین بهترین عملکرد را در بین تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول فوتبال کشور داشته و فصل طلایی را در این مسابقات سپری می‌کند.
تیمی که با ۴۰ گل زده بهترین خط حمله لیگ یک را دارد و تنها ۲ شکست را در کارنامه خود با انجام ۲۰ بازی به ثبت رسانده و در بهترین شرایط بسر می‌برد.
شاگردان سعید دقیقی امروز قصد دارند برد دور رفت در هفته پنجم مسابقات را بازهم تکرار کنند هر چند با دشواری توانستند ۲ بر یک به برتری برسند.
اما شرایط در دور برگشت متفاوت است چرا که شهرداری چی‌ها چند مهره کلیدی خود را از دست داده‌اند و در مقابل، شمس آذر قزوین با جذب چند بازیکن موثر، روند روبه رشد داشته است.
نماینده قزوین در صورت پیروزی در این دیدار ۴۵ امتیازی می‌شود و همچنان با اختلاف نسبت به سایر تیم‌ها در صدر جدول قرار می‌گیرد هر چند باخت یا تساوی مقابل شهرداری همدان نیز، جایگاه آن‌ها در صدر جدول را تغییر نخواهد داد.
شهرداری به دنبال انتقام
تیم شهرداری همدان با پیروزی روحیه بخش مقابل مس شهربابک در بازی هفته قبل، حالا با روحیه مضاعف به مصاف شمس آذرقزوین می‌رود.
شاگردان جمشیدیان این هفته به دلیل بارش شدید برف فرصت تمرین منظم را نداشتند و در شرایط خاص به مصاف صدرنشین جدول خواهد رفت.
علی سبحانی خرید طلایی شهرداری همدان در نیم فصل، امید اصلی گلزنی این تیم در بازی امروز به شمار می‌رود و جمشیدیان امیدوار است با این مهاجم لیگ برتری و باتجربه بتواند در ادامه مسابقات لیگ یک نتیجه بهتری کسب کند.
جمشیدیان به خوبی می‌داند که از دست دادن امتیاز در این مسابقات شرایط تیمش را به سمت پایین جدول سوق می‌دهد بنابراین کسب امتیاز مقابل صدرنشین لیگ یک بسیار حایز اهمیت است.
پیروزی در این مسابقه هر چند جایگاه یازدهمی شهرداری همدان در لیگ یک را تغییر نمی‌دهد اما بهترین نتیجه برای سایر مدعیان بالای جدول است.
جمشیدیان در تلاش است با کسب سه امتیاز این مسابقه، نوار پیروزی‌های خود را تداوم ببخشد اما در مقابل تیمی که در هفته‌های اخیر باخت نداشته است، کار را بسیار دشوار می‌کند.
دیدار ۲ تیم از ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج همدان آغاز خواهد شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن