جدال سرنوشت ساز قعرنشینان لیگ یک فوتبال کشور

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_shahrdari1401.jpgهفته سی‌ام رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی امشب /شنبه/ در شهرهای مختلف کشور پیگیری می‌شود که ۲ تیم قعرنشین شهرداری همدان و شهرداری آستارا نبرد سرنوشت ساز را برگزار می‌کنند.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، ۲ تیم در شرایطی امشب به مصاف هم می‌روند که وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی مسابقات ندارند و خطر سقوط آن‌ها را تهدید می‌کند.
شاگردان احمد جمشیدیان هفته هاست که موفق به پیروزی نشده‌اند و از دست دادن امتیازهای مهم باعث شد تا در منطقه سقوط قرار بگیرند.
قرار گرفتن این تیم ۲۷ امتیازی در رتبه چهاردهم جدول، خطر سقوط را برای قرمزپوشان بیش از گذشته تهدید می‌کند و همین وضعیت باعث شده تا امشب دیداری سرنوشت ساز را برای همسایه رده پانزدهمی خود داشته باشند.
شهرداری آستارا نیز با ۲۵ امتیاز مشابه شرایط شهرداری همدان را در جدول سپری می‌کند و در دیدارهای باقی مانده برای بقا در لیگ یک حق اشتباه ندارد.
چهار امتیاز برای فرار از سقوط
کارشناسان فوتبال همدان معتقدند تیم شهرداری از پنج بازی باقی مانده در لیگ دسته اول کشور با کسب چهار امتیاز حکم بقا خود را امضا خواهد کرد.
امشب همه نگاه‌ها به شهرداری همدان است تا بتواند از این مسابقه حداکثر امتیاز لازم را برابر تیمی کسب کند که حال و روز خوشی در جدول ندارد.
پیروزی در این بازی شهرداری همدان را ۳۰ امتیازی خواهد کرد و کمک زیادی برای بقا شاگردان جمشیدیان خواهد شد چرا که سه تیم تعقیب کننده، فاصله امتیازی بیشتری دارند.
در واقع شهرداری همدان با پیروزی در این مسابقه از شرایط بحرانی خارج خواهد شد و پس از هفته‌ها به سه امتیاز ارزشمند دست می‌یابد و با وضعیت بهتری می‌تواند در دیدارهای باقی مانده به میدان برود.
سیدمسعود حسینی شهردار همدان نیز پیش از عزیمت این تیم به آستارا، پاداش قابل توجهی را به اعضای تیم پرداخت کرد تا با روحیه مضاعف برای کسب حداکثر امتیاز لازم به میدان بروند.
پیروزی در این بازی شاید شهرداری همدان را با یک پله صعود به رده سیزدهم جدول برساند و تا دیدار هفته آینده، سروسامان بهتری به این تیم بدهد.
خط و نشان شهرداری آستارا
شهرداری آستارا نیز با شکست تلخ هفته گذشته برابر دریای بابل، جایگاه خود را در انتهای جدول خطرساز کرد تا روزنه‌های امید برای چوکا تالش و خلیج فارس ماهشهر برای بقا بیشتر شود.
نماینده آستارا در صورت برتری مقابل شهرداری همدان با یک پله صعود، شرایط خود را در جدول بهبود خواهد داد و می‌تواند با انگیزه بهتری دیدارهای باقی مانده را ادامه بدهد.
آستارایی‌ها امشب با حمایت هواداران خود امیدوار به پیروزی در این دیدار هستند و هرگز نمی‌خواهند از این میزبانی دست خالی خارج شوند.
شکست نماینده آستارا در این مسابقه به سود تیم‌های چوکا تالش و خلیج فارس ماهشهر خواهد بود تا در هفته‌های باقی مانده جایگاه این تیم را تصاحب کنند ضمن اینکه شهرداری همدان را نیز در حاشیه امن قرار می‌دهد.
دیدار بین تیم‌های شهرداری آستارا و شهرداری همدان از ساعت ۱۹:۳۰امشب در ورزشگاه وحدت آستارا آغاز خواهد شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن