خطر سقوط در کمین شهرداری همدان

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_shahrdarijadid.jpgتیم فوتبال شهرداری همدان امشب در جدالی خانگی برابر سایپا شکستی دیگر در کارنامه خود ثبت کرد و خطر سقوط به لیگ پایین‌تر این تیم را بیشتر از همیشه تهدید می‌کند.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایسنا، شهرداری‌چی‌ها در دیدار دیشب از ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج برابر سایپا تهران صف آرایی کردند که روند شکست‌های پیاپی خود را حفظ کردند و با وجود بازی پایاپای و ثبت یک تیرک و ۱۰ نفره شدن در دقایقی از نیمه دوم به علت مصدومیت شدید دروازه‌بان نتوانستند امتیازی از این بازی خانگی کسب کنند.
سایپا با تک گل عارف حاجی‌عیدی توانست با نتیجه ۱-٠ و کنترل بازی با دست پر همدان را ترک کند و کار بقای شهرداری همدان در لیگ یک را به هفته پایانی بکشاند.
چوکای تالش با باخت سنگین برابر خلیج فارس بندرماهشهر به لیگ دو سقوط کرد و ماهشهری‌ها با کسب این برد به شدت به ابقاء در لیگ امیدوار شدند و در هفته آینده میهمان چادرملو اردکان رده ششمی خواهند بود؛ در صورتی که شهرداری بازی آینده خود را ببازد و ماهشهری‌ها پیروز شوند شهرداری به طور قطع سقوط خواهد کرد اما در صورت پیروزی شهرداری این تیم در لیگ یک باقی خواهد ماند.
شاگردان احمد جمشیدیان با ۲۷ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارند و تیم ماهشهری با ۲۶ امتیاز در رده شانزدهم قرار دارند.
تیم فوتبال شهرداری همدان در ۱۶ بازی اخیر و از ۴۸ امتیاز ممکن تنها ۷ امتیاز کسب کرده است.
گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان به علت حمله هواداران به داور بازی فجرسپاسی شیراز امشب از حضور هواداران به علت محرومیتی که از سمت کمیته انضباطی صادر شده بود، بی‌نصیب بود.
از سری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان در دیدار آینده و پایانی خود در لیگ یک برابر خیبر خرم‌آباد رده پنجمی صف‌آرایی خواهد کرد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن