حال ناخوش فوتبال پاس همدان؛ قهرمان سابق آسیا

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_logopas1400.jpgاوضاع و احوال تیم فوتبال پاس، قهرمان سابق آسیا این روزها در همدان مطلوب نیست و در مشکلات عدیده مالی غوطه ور شده است.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا وضعیت مالی پاس همدان که میراث دار آخرین قهرمانی فوتبال کشورمان در جام باشگاه‌های آسیا است، همچنان نامعلوم و شرایط این تیم برای ادامه فعالیت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
بازیکنان تیم پاس چهارشنبه گذشته به محض پایان دیدار هفته دهم مقابل چوکا تالش رهسپار شهرهای خود شدند و در رختکن اعلام کردند که تا روشن شدن وضعیت مالی باشگاه، شرایط برای بازگشت دوباره در تمرینات میسر نیست.
آنان در شرایطی که ۱۰ هفته از مسابقات سپری شده و ریالی بابت قراردادهای مالی خود دریافت نکرده اند، در برابر تیم مدعی چوکا تالش با سه گل به برتری رسیدند تا این تیم در جایگاه امن جدول گروه یک لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار بگیرد.
مسوولان ورزش استان همدان در هفته‌های اخیر قول حل مشکلات و موانع پیش روی تیم پاس را دادند و با وجود رایزنی ها و نشست ها و تلاش آنها اما تاکنون به نتیجه لازم برای گره گشایی از چالش های فراروی پاس همدان نرسیده اند.
پرداخت نشدن مطالبات مالی اعضای تیم از یکسو و اضافه شدن شکایت های بازیکنان و مربیان فصول گذشته از سوی دیگر بر مشکلات مالی تیم پاس افزوده به طوریکه این تیم را وارد چالش مدیریتی نیز کرده است.
هیات فوتبال تنها حامی پاس
این روزها تنها مجموعه ای که از تیم پاس همدان حمایت کرده، هیات فوتبال بوده و حداقل در اعزام های بیرون از استان و تامین زمین چمن تمرینی پاس همکاری لازم را داشته است.
رئیس هیات فوتبال همدان در این باره گفت: هفته گذشته نشستی را با مدیران پتروشیمی هگمتانه برگزار کردیم و دیدگاه آنها از تیم نیز حمایتی است منتهی یکسری مشکلات نیز برای این مجموعه ایجاد شده که نیاز به عزم مسوولان استان برای حل آن است.
عباس صوفی اسپانسری پتروشیمی هگمتانه از تیم پاس را اتفاق خوشایند دانست و گفت: مدیرعامل پتروشیمی هگمتانه قول حل بخشی از مشکلات مالی تیم پاس را طی هفته جاری داد ضمن اینکه خوشبختانه قسمتی از خط تولید این مجموعه راه اندازی شده که امیدها برای حمایت بهتر از پاس را همراه دارد.
رئیس هیات فوتبال همدان: مدیرعامل پتروشیمی هگمتانه قول حل بخشی از مشکلات مالی تیم پاس را طی هفته جاری داد ضمن اینکه خوشبختانه قسمتی از خط تولید این مجموعه راه اندازی شده که امیدها برای حمایت بهتر از پاس را همراه دارد.
وی با اشاره به اینکه پیگیری های لازم را برای حل مشکلات پاس داریم، گفت: حسن خانجانی موقر دادستان همدان نیز این موضوع را همراهی می کند و به نتایج خوبی رسیده ایم ضمن اینکه از اعضای تیم می خواهم نگران مسایل مالی نباشند و به طور قطع حل می شود.
وی خاطرنشان کرد: مدیران پتروشیمی این انتظار را دارند که در مقابل حمایت ها از تیم پاس، مسوولان نیز حمایت لازم را از مجموعه هگمتانه داشته باشند.
قراردادهای تیم به اندازه جریمه انضباطی یک تیم لیگ برتری است
سرمربی تیم پاس همدان نیز در این باره گفت: قراردادهای مالی اعضای تیم به اندازه جریمه انضباطی یک تیم لیگ برتری است و عاجزانه از مسوولان درخواست حمایت داریم.
بابک صمدیان افزود: ورزش به خصوص فوتبال یکی از مقوله های مهم اجتماعی برای کاهش آسیب ها و ناهنجاری ها به شمار می رود و اگر مورد توجه قرار گیرد، نتایج آن همانند سالی که پاس در لیگ برتر و حتی دسته اول بود را خواهیم دید.
وی بیان کرد: حضور پاس در لیگ دسته ۲ پایان کار نیست و می توان با حمایت بهتر، برنامه ریزی و اتکا به توانمندی نیروهای بومی به لیگ برتر رسید اما نیازمند عزم همگانی در راستای کمک های مختلف به این تیم است.
صمدیان با اشاره به اینکه مشکلات عدیده سبب شد تا شروع خوبی در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور نداشته باشیم، گفت: اکنون وضعیت تیم، روند روبه رشد دارد و انتظار می رود مسوولان شرایط تیم را درک کنند و مشکلات حل شود.
وی با بیان اینکه حمایت از تیم پاس می تواند زمینه ساز صعود این تیم از لیگ ۲ باشد، گفت: اگر می خواهیم هجمه عمومی بر تیم کاهش یابد، باید این حمایت ها در عمل اجرا شود و از دادستان و رئیس هیات فوتبال همدان بابت پیگیری مشکلات قدردانی می کنم.
وی افزود: هم اکنون پرداختی به بازیکنان و مربیان تیم صفر است و با وجود سه ماه از حضور در فصل جدید لیگ ۲، ریالی دریافتی نداشته ایم.
تیم پاس هم اکنون با ۱۲ امتیاز در رتبه نهم جدول رده بندی گروه یک لیگ دسته ۲ فوتبال کشور قرار دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن