تیم فوتبال بانوان هیراد رشت مغلوب پاس همدان شد

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_zananpas.jpgتیم فوتبال بانوان هیراد رشت در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته یک بانوان باشگاه‌های کشور در یک دیدار خانگی مغلوب تیم پاس همدان شد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، تیم‌های فوتبال بانوان هیراد رشت و پاس همدان روز پنجشنبه در هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم بانوان پاس همدان با نتیجه ۲ بر صفر حریفش را شکست داد.
تیم فوتبال بانوان هیراد رشت که تاکنون نتایج قابل قبولی در این لیگ کسب کرده است در دیدار مقابل تیم فوتبال بانوان پاس همدان ضعیف ظاهر شد و با قبول شکست در این دیدار خانگی، شانس خود را برای صعود به لیگ یرتر کاهش داد.
قضاوت این دیدار را درنا قهرمانی به عنوان داور وسط، نازنین قربان‌پور و نجمه رضایی نیز به عنوان کمک‌داور برعهده داشتند و رویا ظفری نیز به عنوان داور چهارم در این مسابقه حضور یافت.
این مسابقه به دلیل درگذشت ملیکا محمدی بازیکن فوتبال بانوان کشور و عضو تیم فوتبال بانوان خاتون بم که به دلیل سانحه تصادف جان به جان آفرین تسلیم کرد با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن