پاس۲- شهرداری بندرعباس یک، بحران مالی حریف همدانی ها نشد

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_logopas1400.jpgتیم پاس همدان در حالی دیروز در هفته ماقبل پایانی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور مقابل میهمان خود شهرداری بندرعباس به برتری دست یافت که بازیکنان این تیم بدلیل بحران مالی باشگاه از ابتدای این رقابت ها تاکنون هیچ گونه دریافتی نداشته اند.

به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، هفته دوازدهم و ماقبل پایانی لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی روز چهارشنبه برگزار شد که پاسی ها در خانه با شکست تیم شهرداری بندرعباس به جمع مدعیان پیوستند.

شاگردان بابک صمدیان در این بازی ۲ بر یک به پیروزی رسیدند.

گل های تیم‌ پاس همدان در این بازی در دقایق ۳۰ و ۹۰ به ترتیب توسط رضا حسینی و حمید حیدری به ثمر رسید و تک گل شهرداری بندرعباس را نیز جواد رمضانی در دقیقه ۷۱ وارد دروازه پاس کرد.

ترکیب تیم پاس در این بازی را معصوم برجی، حسین انصاری، مبین سوری، یاشار احمدی، رضا حسینی، امیرحسین هاشمی، نیما ظفریان، صابر محمدی، نادر هوشیار، حسین کاظمی، اویس کردجهان تشکیل دادند.

همچنین در ترکیب تیم شهرداری بندرعباس پرویز کریمی، میر عرفان سیدی، محمد مهدی پور، مهرداد هدایتیان، علی افخمی، احمد بهاروندی، جواد رمضانی، میلاد صارمی، علیرضا سلیم پور، مهرداد عالی پور، امیر حسین پورقاسمی وارد این بازی شدند.

پاس با این برد ۱۶ امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد تا در جمع مدعیان قرار بگیرد و شهرداری بندرعباس نیز با ۱۳ امتیاز در رتبه دهم ایستاد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن