شهرداري به صدر جدول نزديك شد

b_150_100_16777215_00_images_stories_toop.jpgهفته چهارم رقابت‌هاي ليگ دسته سوم كشور با انجام 6 بازي در گروه دوم دنبال شد و نمايندگان استان مقابل حريفان خود به پيروزي دست يافتند.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، در این هفته از رقابت‌ها شهرداري همدان ميزبان آذركوثر تبريز بود كه در يك بازي جنجالي موفق شد در وقت‌هاي تلف شده ميهمان خود را با شكست بدرقه كند. شهرداري در اين بازي پرحاشيه 4 بر 2 به پيروزي رسيد. شاگردان گل‌محمدي با اين پيروزي 7 امتيازي شدند و خود را به صدر جدول نزديك كردند. تيم شهرداري آرام آرام پيش مي‌رود و اين تيم حالا خود را در ميان مدعيان مي‌بيند.

 

ديگر نماينده استان در اين رقابت‌ها نيز به پيروزي رسيد. ذوب فلزات الوند بهار كه در 3 هفته گذشته مزه پيروزي را نچشيده بود در اين هفته و در ورزشگاه خانگي خود موفق به كسب پيروزي شد تا به آينده  اميدوار شود. تيم ذوب فلزات در ورزشگاه جوانان بهار به مصاف تيم البرز شهرداري زنجان رفت و در نهايت با يك گل به پيروزي رسيد. تيم البرز كه با 7 امتياز در صدر جدول قرار داشت در اين ديدار مقابل شاگردان ضمیری حرفي براي گفتن نداشت.


در اين ديدار امير پيشخورد مهاجم كهنه‌كار و سرعتي ذوب فلزات در دقيقه 50 بازي از كمند مدافعان حريف گريخت و موفق شد قفل دروازه شهرداري را باز كند. تيم ذوب فلزات در اين بازي بارها فرصت گلزني به دست آورد اما مهاجمان اين تيم به راحتي اين فرصت‌ها را از دست دادند تا در نهايت با همان تك‌گل پيشخورد به نخستین پيروزي فصل دست يابند. ذوب با اين پيروزي تا پله هفتم جدول صعود كرد و حالا با اميدواري بيشتر ليگ را دنبال مي‌كند.


در ساير ديدارهاي اين گروه تيم بعثت كرمانشاه مدعي شماره يك مسابقات در اروميه به مصاف برق اين شهر رفت. كرمانشاهي‌ها كه با 9 امتياز در صدر جدول يكه‌تازي مي‌كردند در اين ديدار دچار برق‌گرفتگي شدند و بدون گل مساوي كردند. بعثت با اين تساوي با 10 امتياز به تنهايي صدرنشين ليگ است.


تيم شهرداري نقده اين هفته دست به كار بزرگي زد و مقابل هلال احمر ايلام در خانه با 3 گل به پيروزي رسيد. هلال احمر كه در صف مدعيان قرار داشت با قبول شكست سنگين در نقده تا پله پنجم جدول سقوط كرد.


تيم خوراك دام و طيور روانسر كه هفته گذشته مقابل حريفظاهر نشد در این هفته ميزبان شهرداری بانه بود كه در ميان شگفتي دو بر يك به پيروزي رسيد و در نهايت تيم هرماس تبريز نيز در كامياران به نخستین پيروزي فصل دست يافت و تيم پيروزي اين شهر را با 3 گل شكست داد.


در پايان هفته چهارم تيم بعثت كرمانشاه با 10 امتياز صدرنشين است و تيم شهرداري نقده با 9 امتياز اين تيم را تعقيب مي‌كند. تيم شهرداري همدان نيز با تيم‌هاي شهرداري زنجان و هلال احمر ايلام در رده سوم چشم به ديدارهاي آينده دوخته‌اند. تيم فوتبال ذوب فلزات بهار ديگر نماينده استان با 5 امتياز در رده هفتم قرار دارد.


 

در هفته آينده تيم شهرداري همدان راهی كرمانشاه می‌شود تا در ورزشگاه آزادی به مصاف بعثت اين شهر برود. اين بازي از حساسيت خاصي برخوردار است و شهرداري براي آنكه به صعود اميدوار باشد در اين بازي محكوم به برد است. تيم فوتبال ذوب فلزات الوند بهار نيز بايد در خارج از خانه با تيم شهرداري در بانه ديدار كند.

 

نویسنده: سلیمان رحیمی


اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن