در ليگ برتر فوتبال استان:

تالار وحدت همدان قهرمان زودهنگام نيم فصل شد

b_150_100_16777215_00_images_stories_toop.jpg

هفته هشتم از رقابت هاي ليگ برتر قهرمانى باشگاه هاي استان با انجام 5 بازي در شهرهاي مختلف دنبال شد و تيم تالار وحدت همدان با غلبه بر شهرداري رزن عنوان قهرماني زودهنگام ليگ را در نيم فصل اول به خود اختصاص داد .


به گزارش "همدان فوتبال"، در اين هفته كميته انضباطي هيأت نيز پرونده ديدار تالار وحدت و سفال لالجين را مورد بررسي قرار داد و به دليل تخلف تيم سفال مبني بر استفاده از بازيكن اخراجي كه با سهل انگاري ناظر مسابقه انجام شد اين تيم را 5 بر صفر بازنده اعلام كرد .


اين ديدار با نتيجه 5 بر 3 به سود تالار وحدت به پايان رسيده بود كه كميته انضباطي گل هاي تيم سفال را منظور نكرد و بازي را 5 بر صفر به سود تالار وحدت اعلام كرد. تالار وحدت با توجه به پيروزي اين هفته 21 امتيازي شد و يك هفته مانده به پايان نيم فصل، عنوان قهرماني را به خود اختصاص داد .


عبور تالار از گذرگاه شهرداري رزن

تيم فوتبال تالار وحدت كه اسب خود را براي قهرماني ليگ زين كرده در اين هفته ميزبان تيم شهرداري رزن بود. اين بازي كه از حساسيت بالايي برخوردار بود با برتري تالار آغاز شد و اين برتري در همان دقايق اوليه خود را نشان داد و احمد مصباح در دقيقه اول بازي براي تالار گلزني كرد .

پس از اين گل تالار بر توپ و ميدان حاكم شد و بارها روي دروازه حريف حمله كرد تا سرانجام در دقيقه 23 بازي پوريا فاميل زارع گل دوم را براي تالار به ثمر رساند.

در ادامه بازي توپ بيشتر در ميانه ميدان بين بازيكنان رد و بدل شد و تيم تالار با همين دو گل به پيروزي رسيد تا با 21 امتياز، قهرماني زودهنگام نيم فصل خود را جشن بگيرد. قضاوت اين ديدار را مصطفي فراهاني، مرتضي فاطمي و حسين كمكي به عهده داشتند.


شهيد اميني كارناوال گل به راه انداخت

تيم فوتبال شهيد اميني همدان اين هفته ميزبان تيم صفاگاز اسدآباد بود. شهيد اميني كه در هفته هاي اخير بازي هاي خوبي را به نمايش مي گذارد و آرام آرام خود را از انتهاي جدول جدا كرده در اين هفته مقابل ميهمان خود با قدرت ظاهر شد و به اندازه هفته هاي گذشته خود گلزني كرد.

تيم اميني از همان دقايق اوليه دروازه حريف را مورد تاخت و تاز قرار داد و با ارائه يك بازي هجومي، اجازه نفس كشيدن به حريف را نداد.

در اين ديدار و در همان نيمه اول تيم شهيد اميني كار را تمام كرد و با گلزني علي ترنجي، مسعود آقامحمدي و حسن نهنجى با 3 گل نيمه اول را با پيروزي به پايان رساند.

در نيمه دوم نيز مهدي ترنجي براي شهيد اميني دو بار گلزني كرد تا تيم دانشگاه بوعلي با 5 گل به پيروزي شيرينى دست يابد و براي خود حاشيه امنيت برقرار كند. اين تيم هفته به هفته بهتر كار مي كند و آرام آرام خود را به جمع مدعيان نزديك مي كند. اين ديدار را عليرضا همراهيان به همراه امين تيموري و وحيد خداكرميان قضاوت كردند.


سفال شكني در كبودراهنگ

تيم فوتبال ايساتيس كبودراهنگ اين هفته پذيراي تيم قعر جدولي سفال لالجين بود. تيم سفال كه اين روزها ترد و شكننده شده است و با هر ضربه كوچكى مي شكند اين هفته نيز مقابل ضربات ايساتيس نتوانست مقاومت كند و شكست تلخي را پذيرفت. در اين ديدار تيم ايساتيس 4 بر يك به پيروزي رسيد. تيم كبودراهنگي در نيمه اول يك بار توسط مجيد ساعي به گل رسيد اما موتور اين تيم در نيمه دوم روشن شد و فرهاد فتحي، حامد هاش مپور و مجيد ساعي 3 بار ديگر گلزني كردند.

تيم لالجين در نيمه اول پا به پاي حريف دويد و حتي گل اول بازي را نيز توسط مهدي رحيمي به ثمر رساند اما نتوانست در برابر حملات حريف مقاومت كند و سرانجام 4 بر يك شكست را پذيرفت.

سرپرست تيم سفال لالجين به كميته انضباطي التماس دعا داشت و خواهان كاهش محروميت بازيكنان خود بود. راستى كه به متنبه شدن بازيكنان اعتراف داشت از كميته انضباطي هيأت فوتبال خواست تا گذشت را دستور كار خود قرار دهد و بازيكنان محروم اين تيم را ببخشد تا در ادامه ليگ توان به ميدان آمدن را داشته باشند.

اين بازي را بهروز عالمي روشن به همراه محمود معينى و سعيد اسفندياري قضاوت كردند.


گوشت در ملاير قرباني شد

تيم فوتبال شهرداري ملاير اين هفته ميزبان گوشت هگمتان همدان بود. دو تيم مدعي در اين ديدار فوتبال پاياپايي را به نمايش گذاشتند و بارها تا آستانه فتح دروازه پيش رفتند.

دو تيم كه براي رسيدن به صدر جدول و رقابت با تالار تلاش مي كردند در نيمه اول به تساوي بدون گل دست يافتند اما در نيمه دوم، تيم ميزبان از حملات خود نهايت سود را برد و با يك گل به پيروزي رسيد.

سيد حامد موسوى در دقيقه 69 بازي تك گل بازي را به ثمر رساند تا شهرداري صاحب 3 امتياز شيرين شود و به پله دوم جدول صعود كند. اين بازي را محمد اميدزاده به همراه مصطفي عزتى و مهدي يوسفي قضاوت كردند.


3 امتياز شيرين براى وحدت ملاير

تيم فوتبال وحدت ملاير در اين هفته ميزبان مهر همدان بود. در اين ديدار وحدت در طول 90 دقيقه برترى نسبى نسبت به حريف داشت و در دقيقه 28 بازى توسط على خان محمدى به گل برترى رسيد. اين گل تا آخر بازى حفظ شد و تيم ملايرى ميهمان خود را با شكست بدرقه كرد. اين ديدار را رئوف سيف به همراه مهدى امامى و احمد احمدوند قضاوت كرد.

پس از گذشت 8 هفته از رقابت ها تيم تالار وحدت با 21 امتياز قهرمان زود هنگام نيم فصل شد و شهرداري ملاير نيز با 17 امتياز در آستانه نايب قهرماني قرار دارد و تيم هاي شهرداري رزن و گوشت هگمتان و وحدت ملاير نيم نگاهي به بالاي جدول دارند.

در انتهاي جدول تيم سفال لالجين همچنان در حسرت پيروزي باقي است و تنها با كسب 2 امتياز كانديداي شماره يك سقوط است و تيم هاي صفاگاز، ايساتيس و مهر همدان نيز با قرار گرفتن در منطقه خطر، كابوس سقوط را بالاي سر خود احساس مي كنند.

 

 


 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن