صعود شهید مفتح ده متری و فجرشهید رشیدی در لیگ فوتبال محلات همدان

b_150_100_16777215_00_images_stories_top1.jpgهفته دوم از مرحله دوم مسابقات ليگ فوتبال محلات همدان در چهار زمين خاكي برگزار شد.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، 32 تيم در قالب هشت گروه چهار تيمي هفته نخست رقابت خود انجام دادند.

 

* زمين الوند

گروه 1: شکست شهید مهربان در روز پیروزی تیم شهید مدنی


مسابقات این هفته گروه یک این زمین با پیروزی تیم هایی پایان رسید که هفته نخست متحمل باخت شدند.


شهید مهربان که می توانست شانس اول صعود از این گروه باشد با نتیجه سه بر یک مقابل شهدای چهرقان شکست خورد تا در رتبه دوم جدول قرار بگیرد. شهید چهرقان هم با این برد هر چند به دلیل تفاضل گل در قعر جدول ایستاد اما همانند سایر تیم های گروه سه امتیازی باقی ماند. تیم شهید مدنی هم با ارایه یک بازی زیبا و دیدنی یک بر صفر شهید بابایی حصار را شکست داد.


شهید بابایی با وجود این باخت هم چنان به لطف تفاضل گل بالا در صدر جدول باقی ماند. تیم شهید مدنی هم با پیروزی در این بازی امیدهایش برای صعود پر رنگ شد.


گروه 2: پیام محمدیه در یک قدمی صعود


در این گروه تیم شهرداری جورقان در مقابل آتشنشانی در حالیکه سه بر یک از حریف خود عقب بود در نهایت چهار بر سه این بازی را به سود خود پایان برد. شهرداری با این پیروزی سه امتیازی شد تا برای صعود دل به برتری در بازی جمعه مقابل پرسپولیس داشته باشد.


آتشنشانی هم با وجود این شکست به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به سایر رقبا در رتبه دوم جدول باقی ماند.


تیم پیام محمدیه هم این هفته با یک گل پرسپولیس خضر را شکست داد تا با شش امتیاز صدرنشین جدول باقی بماند و برای صعود فقط به یک تساوی نیاز دارد.


پرسپولیس خضر با این باخت از گردونه مسابقات حذف شد.


* زمين شهيد چيت سازيان


گروه 3: صعود فجرشهید رشیدی


تیم فجر شهید رشیدی با برتری پرگل چهار بر یک مقابل آبشار به دور بعدی صعود کرد. تیم آرمان محمدیه هم چهار بر یک سهند چشین را برد تا با چهار امتیاز در جایگاه دوم قرار گیرد. آرمانی ها با مسجل شدن صعودشان به دور دوم به یک تساوی نیاز دارند.


آبشار هم با این باخت یک امتیازی باقی ماند تا امیدوار به پیروزی در هفته بعد مقابل سهند چشین و در انتظار شکست آرمان مقابل فجرشهید رشیدی بماند.سهند چشین هم با کسب دومین باخت مقابل آرمان محمدیه از گردونه مسابقات حذف شد.


گروه 4: پاس صدرنشین شد


تیم پاس چشین این هفته با برتری چهار بر دو مقابل اتحاد رسالت توانست صدرجدول را با 4 امتیاز تصاحب کند.


اتحاد رسالت هم با وجود شکست این هفته مقابل پاس چشین سه امتیازی باقی ماند تا در رتبه دوم جدول قرار بگیرد.


تساوی تیم های هدف و صخره هم به ضرر دو تیم شد. هدف و صخره به ترتیب با دو و یک امتیاز در رتبه های بعدی این گروه قرار گرفتند


* زمين شورين


گروه 5: متحد صدرنشین باقی ماند


تیم متحد پرسی گاز در حالی مقابل کنجینه صف آرایی کرده بود که در نیمه دوم با وجود اینکه دو گل از حریف جلو بود اما بیکباره با چهار گل از حریف خود عقب افتاد و در واپسین دقایق دو تعویض متحدی ها گره گشای این تیم شد و بازی به تساوی چهار بر چهار پایان یافت تا این تیم صدرجدول را از دست ندهد. محمد چهاردولی، مرتضی بیات و ناصر مکرم ستاره های این دیدار در تیم متحد بودند.


شهید مردانی هم دست بکار بزرگی زد و این هفته آریا مجید آباد را دو بر یک شکست داد. در این گروه همه تیم ها شانس صعود دارند.


گروه 6: تلاش شاهد در صدرنشست


تیم تلاش شاهد با برتری مقابل ولایت شانس صعود خود را بیشتر کرد. تلاشی ها در این بازی با نتیجه شش بر یک به برتری رسیدند. دیدار تیم های پایاپاسبار و شهید سریشی هم به تساوی بدون گل انجامید.


در این گروه تیم های پایاپاسبار و شهید سریشی با امتیاز مشابه دو در رده های دوم و سوم قرار دارند.


* زمين پل هوايي


گروه 7: صدرجدول به اتحاد خضر رسید


تیم اتحاد خضر با درخشش ابراهیم یارمطاقلو توانست با نتیجه چهار بر یک مشعل را در هم بکوبد.


اتحادی ها با این برتری چهار امتیازی شدند و به صدر جدول رفتند. مشعل هم با وجود این شکست توانست در رتبه دوم باقی بماند.


تیم قاسم آباد با مربیگری مرتضی کوکبی هم مقابل اتحاد دیزج به برتری دو بر صفر رسیدند تا امیدوار به صعود باشند. این تیم در جایگاه سوم جدول قرار گرفت. اتحاد دیزج هم با یک امتیاز در قعر جدول باقی ماند.


گروه 8: صعود تیم شهید مفتح ده متری


تیم شهید مفتح ده متری به مربیگری مصطفی شکری توانست دومین پیروزی خود در این مرحله را مقابل صبا مهر جشن بگیرد. مفتح ده متری با این برد شش امتیازی شد و صعود کرد.

 

صبا مهر هم با این باخت از گردونه مسابقات حذف شد. دیدار تیم های ایرانیان و تریکو دوزان هم با وجود تساوی یک بر یک نیمه تمام باقی ماند تا کمیته انضباطی در این خصوص نتیجه گیری کند.

 

 


اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن