جدال 9 تيم مدعي در ليگ دسته سوم

b_150_100_16777215_00_images_stories_toop0000.jpgهفته ششم از رقابت‌هاي ليگ دسته سوم كشور جام آزادگان امروز در گروه دوم با انجام 6 بازي در شهرهاي مختلف دنبال مي‌شود و نمايندگان استان در بهار و مريانج ميزبان تيم‌هاي هرماس تبريز و هلال‌احمر ايلام هستند.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، در رقابت‌هاي ليگ 3، بازي‌ها حساس و نزديك به هم است و فاصله كم تيم‌ها پيش‌بيني بازي‌ها را سخت كرده است و هيچ تيمي در حاشيه امنيت قرار ندارد.

 

در اين رقابت‌ها 9 تيم مدعي صعود به مرحله بعد هستند و هر بازي حكم فينال را دارد. دو تيم بعثت كرمانشاه و شهرداري همدان با 10 امتياز جدي‌ترين مدعيان صعود بشمار مي‌روند. دو تيم شهرداري نقده و آذر كوثر تبريز با 9 امتياز رقابت سختي را براي صدرنشيني دارند و 5 تيم 7 امتيازي نيز در كمين هستند تا به صدر جدول رده‌بندي صعود كنند.


تيم‌هاي شهرداري زنجان، هرماس تبريز، شهرداري بانه، برق اروميه و هلال‌احمر ايلام تيم‌هاي 7 امتيازي هستند كه براي صعود تلاش مي‌كنند. مسابقات ليگ دسته سوم به صورت تك مرحله‌اي انجام مي‌شود و تيم‌ها فرصت كوچكترين اشتباه را ندارند.


ديدارهاي اين هفته حساس و سرنوشت‌ساز است. در اين هفته تيم فوتبال شهرداري همدان در ورزشگاه حاجی‌بابايي مريانج ميزان هلال‌احمر ايلام است.


شاگردان هادي گل‌محمدي براي حفظ صدرنشيني و افزايش شانس صعود خود براي كسب پيروزي و به دست آوردن 3 امتياز بازي قدم به ميدان مي‌گذارند حريف ايلامي نيز براي آنكه از قافله مدعيان عقب نماند فوتبال تهاجمي را در دستور كار قرار خواهد داد. تيم شهرداري آغاز خوبي دارد و در همان نيمه اول به گل دست مي‌يابد اما در نيمه دوم اغلب نتايج را واگذار مي‌كند.


گل‌محمدي بايد اين ضعف تيم خود را برطرف كند. فوتبال تهاجمي در دستور كار شهرداري قرار دارد و اين تيم با سود بردن از تجربه بازيكنانش به راحتي مي‌تواند حريف را در خانه مغلوب كند و اين مستلزم اين است كه آرامش بر نيمكت اين تيم حاكم باشد و با ارائه فوتبالي روان به اهداف خود برسد.


ديگر نماينده استان در ورزشگاه بهار همزمان با اين بازي ميزان هرماس تبريز است. ذوب فلزات كه شانس چنداني براي صعود ندارد در اين بازي تلاش خواهد كرد تا با كسب پيروزي خود را به ميانه جدول برساند.


شاگردان علي ضميري با ميانگين سني پايين از نيروي جواني برخوردارند و با دوندگي مي‌توانند براي هر حريفي خطرناك باشند.


بازي در بهار و مقابل هواداران بازيكنان تيم بهاري را با انگيزه‌تر مي‌كند. حريف ذوب فلزات در اين بازي هرماس تبريز است. اين تيم توان چندان بالايي ندارد و به راحتي جوانان بهاري مي‌توانند بر اين تيم فائق آيند و 3 امتياز بازي را در حساب خود ذخيره كنند.


تيم ذوب فلزات مي‌داند كه شكست در اين بازي به معناي از دست دادن تمام اميدها و آرزوها خواهد بود و به همين دليل با تركيبي تهاجمي براي كسب پيروزي به ميدان خواهند رفت.


اما در ساير ديدارها ديگر تيم صدرنشين بعثت كرمانشاه در ديداري حساس ميزبان آذر كوثر تبريز است. آذر كوثر 9 امتيازي در يك قدمی صدر جدول قرار دارد و اين ديدار 6 امتيازي مي‌تواند تيم پيروز را در صف مدعيان نگه دارد. بعثت كه بهترين تيم ليگ 3 است و دروازه‌اش تنها يك بار آن هم به روي مهاجم شهرداري همدان باز شده از دفاع مستحكمي برخوردار است و در خانه به سختي امتياز از دست مي‌دهد.


دو تيم 7 امتيازي امروز با هم بازي مي‌كنند. تيم برق اروميه پذيراي البرز شهرداري زنجان است اين ديدار 6 امتيازي يك برنده بيشتر ندارد و تيم پيروز مي‌تواند به جمع مدعيان صعود بپيوندد و تيم بازنده اميدهايش را براي صعود از دست مي‌دهد.


دو تيم آذري نيز در نقده به مصاف هم مي‌روند شهرداري نقده كه در صف مدعيان قرار دارد ميزيان همنام بانه‌اي خود است. شهرداري بانه نيز با 7 امتياز چشم به رسيدن به جمع مدعيان دارد.


اين ديدار از حساسيت خاصي برخوردار است و تيم پيروز مي‌تواند شرايط جدول را تغيير دهد و سرانجام تيم خوراك دام و طيور روانسر از تيم پيروزي كامياران پذيرايي مي‌كند. دو تيم قعرنشين جدول براي فرار از انتهاي جدول رقابت تنگاتنگي با هم دارند.

 

 

 


 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن