مهابادی؛

پیروزی مقابل شهرداری گام مهمی برای پاس در لیگ یک است

b_150_100_16777215_00_images_stories_davood_mahabadi_2.jpgسرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: با شناخت فنی کامل به مصاف شهرداری بندرعباس در مسابقه فردا می رویم و امیدوارم یک بازی تماشاگر پسند را به نمایش بگذاریم.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، داوود مهابادی به آخرین وضعیت تیمش قبل از بازی با شهرداری بندرعباس اشاره کرد. مشروح این گفتگو را بخوانید:

 

وضعیت رقابت های لیگ یک تا پایان هفته دوم را چطور ارزیابی می کنید؟

به نظرم تمام بازی های گروه یک لیگ یک حکم فینال را دارد. به خصوص بازی تیم پاس و سایر مدعیان که برای صدرنشینی و رسیدن به سه امتیاز در هر بازی تلاش زیادی می کنند. البته مهمترین هدف در این است که بازی های خانگی را با برد به پایان برسانیم.

 

برای دیدار با شهرداری بندرعباس چه تدابیری اتخاذ کرده اید؟

ما پس از بازی با راه آهن تمهیدات لازم را با وجود فرصت کم اندیشیدیم. از تیم شهرداری بندرعباس شناخت خوبی داریم. بازی های این تیم را آنالیز کرده ایم و از تفکرات کادر فنی شهرداری اطلاع لازم را دارم. با لطف خدا، حمایت تماشاگران و تلاش بازیکنان می خواهیم با دست پر از میدان خارج شویم. پیروزی در این بازی یک گام مهم در ادامه رقابت های لیگ دسته یک است.

 

شهرداری در جایگاهی قرار گرفته که برای ارتقا رتبه خود نیاز به امتیاز دارد، روند بازی را چطور پیش بینی می کنید؟

ما همیشه به دنبال بازی روبه جلو هستیم. در این بازی می دانیم چه نفراتی در تیم حریف تاثیرگذار هستند و قطعا برای هر یک از آنها برنامه داریم. روی نقاط ضعف این تیم هم کار کرده ایم و و می خواهیم با کنترل میدان مسابقه یک نتیجه قابل قبول را ثبت کنیم.

 

امسال تیم ها سخت گل دریافت می کنند و پیروزی در مسابقات سخت شده است؟

به هر حال امسال تمامی بازی ها به لحاظ فنی نزدیک به هم است و برهمین اساس نتایج بازی ها به حداقل گل رسیده است. هر تیمی که از فرصت ها به نحو احسن استفاده کند تیم پیروز میدان خواهد بود. در رقابت های جاری باید هوشیار بازی کرد تا به سه امتیاز رسید.

 

چه انتظاری از هواداران دارید؟

هوادار قلب تپنده یک باشگاه به شمار می رود. آنها سرمایه های اصلی در جهت رسیدن به موفقیت محسوب می شوند. من از هواداران انتظار داریم به پاس کمک کنند. قطعا حضور پررنگ آنها در ورزشگاه می تواند پاس را در بازی های خانگی به پیروزی های ارزشمند برساند. ما به این حمایت همه جانبه نیاز مبرم داریم. تماشاگران وقتی به ورزشگاه بیایند قطعا این انگیزه در بازیکنان برای کسب پیروزی دوچندان می شود.

 

وداع با جام حذفی را چطور دیدید؟

ما اصلا اولویت فصل جاری را در جام حذفی تعریف نکردیم. برای ما مهم نتیجه گرفتن در لیگ یک است. بازی های جام حذفی برای ما جنبه تدارکاتی داشت چرا که می دانستیم با راه یابی به مراحل بالاتر شرایط سختی پیش رو خواهیم داشت. در بازی با راه آهن هم بسیار خوب بازی کردیم و از عملکرد شاگردانم رضایت دارم.

 

به نظر شما لیگ یکی ها می توانند قهرمان جام حذفی شوند؟

معتقدم که هیچ تیمی از لیگ یک قهرمان جام حذفی نمی شود. در جام حذفی توان مالی و فنی تیم ها در طول مسابقات بسیار مهم است. وقتی یک تیم در لیگ یک بازی می کند قطعا باید از توان فنی بالا برخوردار باشد تا همزمان در جام حذفی هم حضور قدرتمند یابد. این شرایط تیم ها را تحت فشار قرار می دهد. نمی توان قابلیت های فنی لیگ برتری ها به لحاظ تعدد بازیکن و دیگر مسایل را با لیگ یکی ها مقایسه کرد.


 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن