نخستین گل الوند در شیراز شاید امروز

b_150_100_16777215_00_images_stories_alvand93.jpgدر چارچوب هفته چهارم مسابقات ليگ دسته دوم كشور امروز الوند همدان ميزبان تيم بهمن شيراز خواهد بود.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، اين ديدار كه از ساعت 15 در ورزشگاه 10 هزار نفري همدان برگزار مي‌شود براي هر 2 تيم به طور ويژه‌اي قابل اهميت است. الوند همدان كه بعد از كش‌وقوس‌هاي فراوان و با فشار افكار عمومي و رسانه‌ها در همدان ماند، در 3 بازي خود در ليگ تنها 2 امتياز گرفته است. همداني‌ها در 2 بازي نخست برابر شهرداري جويبار و شهرداري دزفول به تساوي بدون گل رسيدند. اين 2 تساوي هواداران الوند را راضي نكرد؛ زيرا هر دوي اين ديدارها در همدان بود و در حقيقت الوند بايد در هر 2 بازي خانگي خود را با پيروزي پشت سر مي‌گذاشت.

 

 

سرمربي الوند درباره اين 2 تساوي اعتقاد داشت كه اشتباهات فردي مانع پيروزي تيم او شده است و از اين پس بايد در بازي‌هاي خانگي حداكثر امتياز را كسب كند و اين اتفاق " براي صعود مقتدرانه در مرحله اول كمك شاياني خواهد كرد."

 

اما اين صحبت‌ها مانع از آن نشد كه افكار عمومي نتايج را ناديده بگيرد. در آستانه بازي سوم الوند با گرند بجنورد كه در حقيقت نخستين ديدار خارج از خانه الوند بود، مجيد بيگم‌جاني باز هم اميدوار بود. وي قبل از اين ديدار به سايت الوند گفت: «هرچند با اطلاع از اينكه بازي بسيار سختي برابر گرند بجنورد داريم اما اعضاي تيم براي كسب امتياز در خانه حريف انگيزه بالايي دارند.»

 

دليل اين حرف آن بود كه در ليگ دسته دوم تيم‌ها شناخت آنچناني از هم ندارند و همين اتفاق به گفته بيگم‌جاني آناليز را سخت‌تر مي‌كرد.

 

زمین خراب بود، الوند باخت

الوند هزار و 200 كيلومتر به شمال شرق ايران سفر كرد و به مصاف نماينده خراسان شمالي، گرند بجنورد رفت. اين ديدار كه ظاهراً با حاشيه‌هايي هم همراه بود در نهايت با نتيجه 2 بر يك به سود گرند پايان يافت و روند ناكامي‌هاي الوند تكميل شد. به گفته مسئولان تيم الوند، شهرستان بجنورد اصلاً توانايي برگزاري يك مسابقه در سطح ليگ دسته دوم را نداشته است.

 

آن‌طور كه سايت الوند نوشته تأخير 35 دقيقه‌اي آمبولانس، زمين بازي با بيش از 20 نقطه خاكي و بدون چمن، نداشتن رختكن، نبود سرويس‌بهداشتي و دوش، نزديكي تماشاگران در نيمكت تيم ميهمان و نبود يك نيمكت مناسب مسائلي بودند كه شرايط رواني الوندي‌ها را به هم ريخت.

 

اعضای تیم الوند معتقد بودند که مسطح نبودن زمین ورزشگاه تختی بجنورد باعث شد تا موقعیت‌ها گلزنی هر دو تیم به دفعات از بین برود و در این بین سهم الوندی‌ها بیشتر از میزبان خود بود که منجر به آن شد كه گل نخست بجنوردی‌ها رقم بخورد. الوندی‌ها اعتقاد داشتند در این صحنه داور بر ضد آنها راي داده است.

 

آخرین تمرین الوند قبل از دیدار با شیرازی‌ها

بعداز‌ظهر دیروز تیم الوند آخرین تمرین خود را پیش از این بازی در ورزشگاه 15 هزار نفری همدان زیر نظر کادر فنی برگزار کرد.

 

در این تمرین شاگردان مجيد بیگم‌جانی به مرور تاکتیک پرداختند تا ضمن عرق‌گیری با آمادگی بیشتر برای بازی حساس برابر میهمان شیرازی خود به میدان بروند.

 

در پایان تمرین امروز ترکیب 18 نفره الوند برای رویارویی با تیم بهمن شیراز مشخص شد که بر این اساس حجت‌ا... للری، علیرضا کرمی، امید خورج، مجید جلال‌پور، ایرج خدایاری، علی محمدی، هومن یوسفیان، حامد میرزایی، روح‌ا... فلاح، امیر محمدی، محسن لطفی، علی فتحی‌کمیل، مهرداد عزیزوند، محسن خدابنده‌لو، شهرام کوثری، مصطفی قیصری، امین رحیمی و داوود عنبریان 18 بازیکنی بودند که برای بازی بهمن شیراز به اردو فراخوانده شده‌اند.

 

بايد ظرفیت شهر همدان را در نظر می‌گرفتیم

مدیر عامل اسبق پاس همدان اعتقاد دارد باید به عقب برگردیم. زمانی که همه تلاش می کردند الوند در همدان بماند. کاظم اولیایی درباره وضعیت الوند به همدان‌پیام گفت: باید برای الوند تصمیم منطقی‌تری گرفته می‌شد. باید ظرفیت شهر همدان را در نظر می‌گرفتیم.

 

وی ادامه داد: قبلاً هم گفته‌ام بهتر بود الوند را به شهرستان‌های همدان می‌دادیم. در آن‌صورت هم تیم در استان باقی می‌ماند و هم از ظرفیت کل استان استفاده می‌کردیم. اولیایی درباره مالکیت الوند گفت: الوند مالک شخصی دارد و هیچکس نباید برای آن تعیین تکلیف کند. در گذشته این اتفاق افتاد ولی الان باید همه چیز به مالک آن سپرده شود. گذشت زمان باعث می‌شود الوند در آرامش خودش را پیدا کند.

 

مدیر عامل چقدر تحمل می‌کند؟

اهمیت الوند برای بهرام یدی کمتر از پاس نیست. یدی مالک الوند و به نوعی پدرخوانده آن است. اختلافات شهرداری و یدی در نهایت با پیروزی یدی همراه بود و این اتفاقات قدرت مانور او را افزایش داده است. الوند تا اینجا بد نتیجه گرفته است. از گوشه و کنار خبر رسیده که اگر این هفته یا حداکثر هفته دیگر الوند ناموفق باشد یدی مجبور به تغییرات در کادر فنی خواهد بود. زیرا تا اینجای کار به هیچ‌وجه از شرایط راضی نیست.

 

پاسخ این پرسش که مدیر عامل الوند چقدر وضعیت فعلی را تحمل می‌کند احتیاج به کمی صبر دارد. بازیکنان و کادر فنی الوند خود خالق شرایط آینده خود خواهند بود.

 

منبع: روزنامه همدان پیام


 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن