محتمل ترین مقصد رونالدو در صورت جدایی از رئال

b_150_100_16777215_00_images_01205363.jpgپاری سن ژرمن فرانسه در صورتیکه رونالدو تصمیم قطعی خود به جدایی از رئال را بگیرد، مقصد بعدی این فوق ستاره پرتغالی خواهد بود.

به گزارش "همدان فوتبال"، رئال مادرید دو روز جهنمی را سپری کرده است. پس از فتح لالیگا و لیگ قهرمانان، تابستانی آرام برای کهکشانی ها تصور می شد اما تهدید رونالدو به جدایی پس از اتهامات مالیاتی اخیر، همه چیز را تغییر داده است.

رئال امیدوار است در جلسه دو هفته آینده با مدیر برنامه های رونالدو، بتواند این بازیکن را از تصمیم خود منصرف کند اما به ادعای دیلی میل، اگر رونالدو روی عقیده خود پافشاری کند، راهی پاری سن ژرمن خواهد شد.

 ساعاتی پیش از فینال لیگ قهرمانان، نشستی بین ژرژ مندس(ایجنت رونالدو) و ناصر الخلیفه(مدیر پی اس جی) در هتل هیلتون کاردیف ولز برگزار شد و دو طرف در مورد وضعیت نامناسب رونالدو در مادرید از حیث درگیری های مالیاتی وی صحبت کردند.

به ادعای دیلی میل، در آن جلسه مندس به مدیر پی اس جی وعده داده است که اگر رونالدو در نهایت مجبور به ترک رئال شود، مقدمات پیوستنش به باشگاه پاریسی را فراهم خواهد ساخت. از منچستریونایتد به عنوان گزینه دوم رونالدو در صورت جدایی از رئال نام برده می شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن