آنچلوتی:

آینده کاسیاس مانند گنتو، هیرو و آمانسیو است

b_150_100_16777215_00_images_stories_nimkat.jpgسرمربی ایتالیایی رئال مادرید به تمجید از دروازه‌بان تیمش پرداخت و آینده‌ای درخشان را برای وی متصور شد.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، کارلو آنچلوتی در گفتگویی اظهار داشت: آینده کاسیاس مانند هیرو، گنتو یا آمانسیو، مانند باشگاه  شگفت‌انگیز خواهد بود. وقتش را نداشتم که به مورینیو فکر کنم. خواسته من هرگز این نبوده که کاری را بهتر از او انجام دهم. هر شخصی تلاش می‌کند تا در کارش بهترین عملکردش را داشته باشد. گاهی کارها درست پیش می‌رود و گاهی هم نه. مسائل زیادی برای فکر کردن داشتم. چیزی که پس از قهرمانی در اروپا می‌خواستم این بود که ببینم هواداران جشن می‌ گیرند.

 

وی با شوخی در باره صحبت‌های قبل از دیدار مقابل بایرن‌مونیخ در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا ادامه داد: قبل از بازی با بایرن‌مونیخ به بازیکنان گفتم اگر به فینال نرسیم، همه شما را می‌کشم. جزئیات دقیق را به خاطر نمی‌آورم. همه بازیکنان در حال حاضر بسیار باانگیزه هستند. لازم نیست صحبت‌های بسیار منحصر به فردی با آنها داشته باشم.

 

سرمربی رئال مادرید در خصوص آینده کاسیاس خاطرنشان کرد: ما کجا هستیم؟ در یک نشست خبری دیگر؟ صحبت درباره دروازه‌بان تیم تمام شده است؛ آینده کاسیاس به این بستگی دارد که چه زمانی به کارش در این باشگاه پایان دهد. به اینجا آمده‌ایم تا درباره افتخاراتی که کسب کرده‌ایم صحبت کنیم. آینده کاسیاس مانند آمانسیو، گنتو، هیرو و سانچیس خواهد بود. او آینده این باشگاه بزرگ است.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن