رئیس هیات فوتبال همدان:

اجازه انتقال امتیاز شهرداری را نمی‌دهیم

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_sufi.jpgرئیس هیات فوتبال همدان گفت: هیات فوتبال مرجع صدور مجوز خروج امتیاز باشگاه از استان است و به هیچ عنوان اجازه انتقال امتیاز تیم دسته دومی شهرداری را نمی‌دهیم.
به گزارش "همدان فوتبال"، عباس صوفی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم شهرداری مورد حمایت همه جانبه اهالی فوتبال به ویژه هیات فوتبال استان همدان است و هرگز اجازه خروج این تیم را نخواهیم داد.
وی اضافه کرد: شهرداری تیم اصیل و با ریشه فوتبال همدان است و بیشتر بازیکنان این تیم از آکادمی باشگاه و به صورت اصولی و با آموزش از پایه به تیم بزرگسالان راه یافته‌اند.
صوفی ادامه داد: این تیم به مربیان و بازیکنان بومی همدان بها داده و بسیاری از آن‌ها از این تیم ‌به سطح بالای فوتبال کشور معرفی شده‌اند و اکنون برخی از همین بازیکنان در لیگ برتر فعالیت دارند.
رئیس هیات فوتبال همدان با بیان اینکه فعالیت باشگاه‌های ورزشی همچون شهرداری باعث انگیزه و تلاش در بین جوانان و نوجوانان مستعد فوتبال شده است، گفت: شورای اسلامی شهر، شهرداری همدان و سایر دستگاه‌های اجرایی از این بستر ایجاد شده که در فضایی سالم موجب تقویت شور و نشاط در بین جوانان و نوجوانان می‌شود، باید حمایت کند.
رئیس هیات فوتبال همدان: اجازه انتقال امتیاز شهرداری را نمی‌دهیم
وی با قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر همدان به دلیل اصرار بر مصوبه تیم داری شهرداری در لیگ دسته دوم فوتبال کشور، خاطرنشان کرد: این اتفاق بارقه امید را در دل علاقه مندان به فوتبال ایجاد کرد.
وی با اشاره به دیدار پیشکسوتان فوتبال همدان با استاندار همدان یادآور شد: علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان و همچنین حسن خانجانی موقر دادستان همدان برای حل مشکل تیم فوتبال شهرداری قول مساعدت داده‌اند که جای قدردانی دارد.
تیم شهرداری همدان فصل گذشته با کسب نتایج ضعیف به لیگ دسته دوم فوتبال کشور سقوط کرد و برخی اعضای شورای اسلامی شهر همدان مخالف فعالیت این تیم بوده و تاکید بر تقسیم بودجه در تمامی رشته‌های ورزشی دارند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن