پیشکسوت فوتبال:

انحلال تیم شهرداری شروع نابودی فوتبال همدان است

b_150_100_16777215_00_images_157177102179581816218762495988018710550.jpgمربی سازنده و پیشکسوت فوتبال همدان در خصوص وضعیت تیم شهرداری گفت: انحلال این تیم شروع نابودی فوتبال همدان است و امیدوارم آن‌هایی که دنبال این تصمیم هستند در آینده عذاب وجدان نگیرند.
به گزارش "همدان فوتبال"، باقر جنتی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تبعات این تصمیم اظهار داشت: تا به امروز اتفاق مثبت برای تیم شهرداری روی نداده و سرمایه داری که قدم برداشته بود هم انصراف داد.
وی اضافه کرد: اگر ظرف همین روزها اقدام خاصی در حمایت از تیم شهرداری همدان صورت نگیرد این تیم منحل خواهد شد و جای جبران باقی نمی‌ماند.
جنتی ادامه داد: مسوولان اجرایی اگر دلسوز جوانان مستعد فوتبال شهر همدان هستند، تیم را مورد حمایت قرار بدهند چرا که در صورت انحلال، ۵۰۰ بازیکن زیر مجموعه شهرداری بلاتکلیف خواهند ماند.
وی بیان کرد: طبق قانون وقتی تیمی در رده سنی بزرگسالان فعالیت نداشته باشد، تیم‌های پایه هم حق فعالیت و حضور در مسابقات را پیدا نمی‌کنند.
این مربی بازیکن ساز فوتبال همدان خاطرنشان کرد: افزون بر این اتفاق، ۲۰ مدرسه فوتبال در سطح شهر داریم که در رده‌های سنی هم فعالیت دارند و هر کدام نزدیک به ۳۰۰ بازیکن دارند و در مجموع هفت هزار فوتبالیست در این شهر تلاش می‌کنند به امید اینکه به تیم بزرگسالان شهرداری یا پاس برسند.
وی افزود: پاس هم با این شیوع حمایتی و مشخص نبودن مالکیت و منابع مالی، نمی‌تواند فصل درخشانی را سپری کند و باید به فکر عدم سقوط باشد.
وی خاطرنشان کرد: سوالم از آقایان این است که با انحلال این تیم‌ها، جواب جوانان را چه کسی می‌دهد؟ اگر به بیراهه بروند چه کسی حاضر است هزینه کند تا بهبودی شرایطش حاصل شود.
جنتی اظهار داشت: هزینه ۱۰ میلیارد تومانی در یکسال حداقل هزاران جوان را امیدوار کرده و شادی و نشاط ایجاد می‌شود ضمن اینکه بودجه شهرداری در حدی نیست که آقایان مخالف هستند؟ حتی یک نفر را آوردیم که این پول را هزینه کند اما آنقدر فشار وارد شد که قید تیمداری را زد.
وی بیان کرد: ۱۰ سال قبل فوتسال علیصدر را منحل کردند در حالیکه هر بازی این تیم در لیگ یک کشور سه هزار تماشاگر داشت که دو ساعت در فضای سالم و مفید حضور می‌یافتند.
جنتی اضافه کرد: اکنون ۱۰ سال گذشت و واقعا چه بلایی سر این تیم آمد؟ خیلی‌ها تمرین می‌کردند تا به این تیم برسند، حتی با فوتبال و فوتسال اشتغالزایی شد، باید از تاریخ درس گرفت و اشتباه را تکرار نکرد.
این روزها زمزمه مخالفت برخی اعضای شورای اسلامی شهر همدان نسبت به تیمداری شهرداری در لیگ دسته دوم فوتبال شنیده می‌شود و همین مساله باعث شد تا این تیم در هفته نخست مسابقات مجوز بازی دریافت نکند.
شهرداری همدان در صورت عدم حضور در دیدار هفته دوم لیگ دسته ۲ فوتبال کشور، از جدول بازی‌ها کنار گذاشته می‌شود.
نماینده همدان سه شنبه ۲۵ مهرماه جاری در هفته دوم لیگ دسته ۲ فوتبال کشور میهمان اسپاد تهران است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن