حضور عباس سرخاب در پاس همدان منتفی شد

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_didarhaye-pass_Sorkhab.jpg"عباس سرخاب" از مربیان نام آشنا در فوتبال کشورمان که قرار بود فردا شنبه با حضور در همدان هدایت تیم فوتبال پاس در لیگ دسته ۲ را برعهده بگیرد، بنا به دلایلی حضور او منتفی شد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، مدیران پتروشیمی هگمتانه به عنوان حامی مالی فصل جدید باشگاه پاس روز گذشته اعلام کردند که با عباس سرخاب برای سرمربیگری فصل آینده این تیم به توافق رسیده اند.
دقایقی پس از انتشار این خبر، موجی از انتقادها توسط هواداران و برخی از فعالان فضای مجازی علیه عباس سرخاب شکل گرفت و همه به نوعی مخالف حضور او در همدان شدند.
آنها معتقد بودند که سرخاب ۲ آخرین تجربه حضورش در پاس همدان موفق به کسب نتایج مطلوب نشد و بازگشت او در واقع تکرار تلخی های گذشته است.
از سوی دیگر هواداران خواستار سپردن سکان هدایت تیم پاس به مربیان باتجربه بومی همچون هادی گل محمدی و رضا طلایی منش شدند.
مربیانی که در ادوار گذشته هم تجربه و سابقه سرمربیگری تیم های فوتبال همدان از جمله پاس و شهرداری همدان را داشته و کارنامه صعود نیز از خود برجای گذاشته اند.
حاشیه های ایجاد شده طی روز گذشته سبب شد تا محمدتقی رحیمی نماینده تام الاختیار پتروشیمی هگمتانه و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان نیز از کناره گیری او خبر دهد.
محمدتقی رحیمی از فعالیت در باشگاه پاس انصراف داد و اعلام کرد: به خاطر حواشی ایجاد شده، از ادامه همکاری انصراف می دهم و امیدوارم مسوولان با جذب حامی مالی برای فصل جدید تصمیم گیری کنند.
هم اینک باید دید در کمتر از یک ماه تا شروع فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور، تصمیم گیری در روشن شدن تکلیف تیم پاس چطور خواهد شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن